شناسهٔ خبر: 51570 - سرویس دیگر رسانه ها

اعمال قانون در مراکز خاطی دانشگاه علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه در راستای سیاست های تضمین کیفیت آموزش عالی اقدام به سخت گیری و اعمال قانون در مراکز خاطی کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جواد حاتمی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای سیاست های تضمین کیفیت آموزش عالی، اقدام به سخت گیری و اعمال قانون در مراکز علمی کاربردی خاطی کرده است.

وی اظهار داشت: طبیعی است که تداوم چنین روند منطقی و قانونی، موجب تلخ کامی و نارضایتی مراکز خاطی را فراهم کرده و به همین دلیل اقدام به شانتاژ و حاشیه سازی برای مسئولان خدوم دانشگاه جامع علمی کاربردی و مخدوش کردن وجهه مدیریتی آنها می کند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: جای تاسف است که برخی از دانشگاه های رقیب که تداوم حیات آنها بسته به جذب دانشجو و منابع مالی است، مشغول گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند و به جای پیوستن به صف ضامنین و طرفداران کیفیت آموزش عالی، سعی در تخطئه کردن دانشگاه جامع و جذب دانشجو به هر قیمتی هستند.

حاتمی ضمن اشاره به تقلیل جمعیت دانشجویی در کشور گفت: آمار پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال های اخیر نشان می دهد که این دانشگاه توانسته جمعیت دانشجویی متنابهی را جذب کند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که با تمام تبلیغاتی که دانشگاه های انتفاعی داشته اند، این دانشگاه مهارتی توانسته است بواسطه جاذبه آموزش های مهارتی و ایجاد فضای کار و اشتغال توجه مخاطبان و متقاضیان آموزش عالی را به خود جلب کند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: امید است که حداقل مدیران نظام آموزش عالی کشور و مسئولان دانشگاه ها به سطحی از فرهیختگی و احساس مسئولیت رسیده باشند که فردای جامعه را فدای مادیات امروز خود نکنند.