شناسهٔ خبر: 51761 - سرویس دیگر رسانه ها

۱۲ طرح رفاهی در کوی دانشگاه تهران افتتاح شد

۱۲ طرح رفاهی دانشجویی عصر امروز با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در کوی دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ در این مراسم از طرح های بازسازی خوابگاه های کوی پسران، ادامه ساخت درمانگاه کوی پسران، بازسازی خوابگاه کوی فاطمیه دختران، بازسازی و محیط سازی خوابگاه چمران دختران و خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران افتتاح شد.

حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در این مراسم گفت: شرایطی که در گذشته در خوابگاه های این دانشگاه وجود داشت در شأن دانشجویان دانشگاه تهران نبود و تلاش کردیم این روند را اصلاح کنیم.

وی عنوان کرد: بودجه دانشجویی و یارانه غذایی این دانشگاه ۱۰ درصد افزایش یافته است اما در مجموع و به دلیل تورم می توان گفت این بودجه مشابه سال ۹۰ است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ تنها سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات از سوی صندوق رفاه به این دانشگاه اختصاص یافت که اکنون این رقم به ۲۰ میلیارد ریال رسیده است.

به نژاد اظهار داشت: مدیریت سبز در خوابگاه ها از  برنامه های این دانشگاه است که از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز با اولویت دنبال می شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۱.۵ میلیارد تومان هزینه برای ساخت درمانگاه خوابگاهی این دانشگاه اختصاص یافته است که امیدواریم در ترم جاری این درمانگاه افتتاح شود.