شناسهٔ خبر: 52129 - سرویس دیگر رسانه ها

۳۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب دین و پژوهش های برتر رسیده است

مسئول دبیرخانه هفتمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر گفت: تا پایان مهرماه سال جاری ۳ هزار و ۹۰۰ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره کتاب دین رسیده است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید توسلی، مسئول دبیرخانه هفتمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر گفت: کتابهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره کتاب دین توسط کارشناسان دفتر تهیه و تالیف متون و نشریات معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تفکیک و در گروه‌های ده گانه علمی قرار می‌گیرند.

وی افزود: هفتمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر بدون تغییر نسبت به دوره قبلی در ۱۰ گروه با محورهای «علوم قرآن و حدیث»، «اصول، فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه، کلام، عرفان، اخلاق و مذاهب اسلامی»، «تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی»، «ادبیات‌ داستانی و رمان»، «کودک و نوجوان»، «علوم اجتماعی»، «علوم اقتصادی و مدیریت اسلامی»، «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم رفتاری»، «علوم سیاسی، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)» برگزار می‌شود.

معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تجلیل از پژوهشگران، اندیشمندان و اهل قلم، هفتمین دوره جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر را برگزار می‌کند. از این رو، از همه نویسندگان، محققان، پژوهش‌گران و ناشران گرانقدر دعوت می‌شود آثار خویش را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نشانه دبیر خانه جشنواره کتاب دین تهران، خیابان حضرت ولی‌عصر(عج)، نبش زرتشت غربی، سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت پژوهشی و آموزشی، طبقه دوم، دفتر تهیه و تألیف متون و نشریات است.