شناسهٔ خبر: 52652 - سرویس دیگر رسانه ها

«عباس کیارستمی» نقد می‌شود

کتاب «عباس کیارستمی» نوشته‌جاناتان رزنبام و مهرناز سعید وفا با حضور جمعی از صاحب‌نظران نقد و بررسی می‌شود.

«عباس کیارستمی» نقد می‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در جلسه‌ای با حضور مجید اسلامی، کارگردان و منتقد سینما، شادمهر راستین فیلم‌نامه‌نویس و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه جشنواره بیست و ششم فجر، شهرام مکری، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما و یحیی نطنزی، روزنامه‌نگار، منتقد، نویسنده سینمایی و مترجم، کتاب «عباس کیارستمی» نوشته‌ی جاناتان رزنبام و مهرناز سعید وفا، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در این جلسه که دوشنبه 20 آذرماه برگزار می‌شود، پیام تصویری اختصاصی مؤلفان کتاب به مناسبت چاپ کتاب در ایران نیز نمایش داده می‌شود.

 

کتاب «عباس کیارستمی» که یکی از مهم‌ترین منابع نوشته‌ شده به زبان انگلیسی درباره‌ این هنرمند فقید است، کارنامه‌ سینمایی کیارستمی را از اولین تجربه‌ها تا آخرین فیلم‌هایش بررسی می‌کند. در این کتاب در کنار مقالات مجزا و مفصل نویسندگان و مکالمه‌ با هم درباره‌ سینمای کیارستمی، گفت‌وگویی بلند هم با او انجام داده‌اند که از بخش‌های خواندنی کتاب است. این کتاب از سوی نشر چشمه منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند روز دوشنبه 20 آذرماه از ساعت 18:30 در کافه گالری شنفدیدارجای واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه کالج، خیابان خارک، پلاک 14، طبقه دوم حضور یابند.