شناسهٔ خبر: 54251 - سرویس دیگر رسانه ها

دهقانی از پایان جانمایی نهایی نمایشگاه کتاب خبر داد/ ثبت نام ۱۱۰ ناشر لاتین و عرب

یحیی دهقانی، معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت نام نهایی ۲۵۰۰ ناشر داخلی و ۱۱۰ ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

​دهقانی از پایان جانمایی نهایی نمایشگاه کتاب خبر داد/ ثبت نام 110 ناشر لاتین و عرب

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ یحیی دهقانی از استقرار کمیته‌ها در مصلی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر  کمیته پشتیبانی و اجرایی در مصلی تهران مستقر شده‌اند و در آینده نزدیک نیز دیگر کمیته‌ها مستقر خواهند شد.
 
وی با اشاره به پایان ثبت‌نام ناشران داخلی اظهار کرد: تاکنون ثبت‌نام ۲۵۰۰ ناشر انجام شده است و در حال نهایی کردن برخی از ثبت‌‎نام‌های موقت هستیم. همچنین تاکنون ۱۱۰ ناشر و توزیع‌کننده لاتین و عرب نیز ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.
 
دهقانی با تاکید بر تشکیل جلسات مستمر برای آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران گفت:‌ جانمایی‌های نمایشگاه نیز انجام شده است و با توجه به بهره‌برداری از رواق‌های شرقی و غربی برای نخستین بار در نمایشگاه امسال، ناشران خارجی در طبقه منفی یک رواق شرقی، ناشران کودک در طبقه همکف و صحن همسطح، ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی و ناشران داخلی به مانند سال‌های پیشین در شبستان مستقر خواهند بود.
 
معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران در پایان عنوان کرد: همچنین غرفه ناشران دانشگاهی در جنوب شبستان (ضلع شرقی خیابان قنبرزاده) و در زیر چادرهای مستحکم برپا خواهد شد.