شناسهٔ خبر: 54316 - سرویس دیگر رسانه ها

پنه‌لوپه کروز: کارولینا سخت‌ترین نقشی بود که بازی کردم

فیلم جدید اصغر فرهادی با نام «همه می‌دانند» به بخش رقابتی هفتاد و یکمین جشنواره کن راه پیدا کرد. علاوه بر این قرار است به عنوان فیلم افتتاحیه هم در این رویداد حضور پیدا کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ فیلم جدید اصغر فرهادی با نام «همه می‌دانند» به بخش رقابتی هفتاد و یکمین جشنواره کن راه پیدا کرد. علاوه بر این قرار است به عنوان فیلم افتتاحیه هم در این رویداد حضور پیدا کند. پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین بازیگران اصلی هستند که فرهادی را در این پروژه همراهی کردند. از زمانی که خبر همکاری بازیگران با اصغر فرهادی منتشر شد این بازیگران از این همکاری ابراز رضایت کردند.

پنه‌لوپه کروز به ال‌پاییس گفته: «می‌خواهم با کارگردانانی کار کنم که ریسک‌پذیرند. وقتی تماسی از فرهادی دریافت کردم که عاشق کارش هستم و بهم گفت که می‌خواهد برایم نقشی بیافریند، بسیار هیجان‌زده شدم. اصغر خیلی خاص است، خیلی حساس... می‌خواهی هرچه داری را به او بدهی. یک روز بعد از بازی صحنه‌ای که در آن دچار حمله عصبی می‌شوم، کارم به آمبولانس کشید. وقتی بیرون آمدم، از من خواست دوباره فیلم بگیریم، کاری که با خوشحالی انجامش دادم. این سخت‌ترین نقشی بود که در کل حرفه‌ام انجام داده‌ام.»

او ادامه داد: «در این مدت ایستادم، از قلبم پیروی کردم. خوب پیش رفت و پروژه‌های واقعا جالبی به دست آوردم که مرا برای دو تا سه ماه مشغول نگه می‌داشت... به استثنای فیلم اصغر فرهادی که فیلمبرداری‌اش چهار ماه طول کشید. البته این‌طوری نبود که مجبور باشم در طول فیلمبرداری از خانواده‌ام دور باشم.»

فیلم «همه می‌دانند» محصول کشور اسپانیا است و همه عوامل آن به غیر از هایده صفی‌یاری از هنرمندان خارجی هستند. به گزارش کافه سینما به نقل از ددلاین، باردم یکی دیگر از بازیگران گفت: «اصغر فرهادی همه‌چیز را می‌بیند. ممکن است یک کلمه هم نفهمد، اما می‌داند داری چه می‌گویی. او فقط صداقت خالص را تا عمیق‌ترین درجه‌اش می‌خواهد تا بتوانی نقاب از چهره‌ات‌برداری و عریان به همان نقطه برسی. من به اینکه هرچه در چنته داری رو کنی معتقدم، اما برای دستانی که حساس، پر عاطفه و خوب است، برای همین است که این کار را برای او می‌کنی. بهش اطمینان داری؛ و او بسیار بانمک است.»

این فیلم هشتمین فیلم اصغر فرهادی است که درباره زندگی کارولینا است که برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار از اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.