شناسهٔ خبر: 57166 - سرویس دیگر رسانه ها

پیش‌نشست ششم همایش نقش انقلاب اسلامی در تاسیس و توسعه علوم انسانی

گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه نشست «تحولات مفهومی ربا، بهره و بانک در پنجاه سال اخیر در جوامع اسلامی» را برگزار می کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.

به همین منظور ششمین پیش‌نشست علمی در راستای همایش مذکور با موضوع «تحولات مفهومی ربا، بهره و بانک در پنجاه سال اخیر در جوامع اسلامی» با همکاری گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

در این پیش‌نشست علمی، حجت‌الاسلام سیدعباس موسویان عضو هیأت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.

این پیش نشست روز دوشنبه مورخ ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.

همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» در آذرماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.