شناسهٔ خبر: 57351 - سرویس دیگر رسانه ها

«زندگی در خطر»؛ با موضوع آشنایی با مضرات تکنولوژی منتشر شد

کتاب «زندگی در خطر» با موضوع آشنایی با مضرات محصولات تکنولوژی، از سوی انتشارات «نَشرا» منتشر و روانهٔ بازار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کتاب گران‌سنگ «زندگی در خطر» به همت مدرس حوزهٔ علمیهٔ قم با موضوع آشنایی با مضرات محصولات تکنولوژی از سوی انتشارات «نَشرا» منتشر و روانهٔ بازار شد.

حجت‌الاسلام‌ سید ستار مهدی‌زاده، نویسندهٔ  این کتاب اظهار کرد: این کتاب با هدف گردآوری تمام چیزهایی که برای زندگی انسان خطرناک و مضر است، چه این خطر به تکنولوژی و پیشرفت ناقص بشر، چه به انحرافات قدیمی و جاهلانه، چه به استفادهٔ اشتباه از برخی چیزها، مثل برخی میوه‌ها و ادویه‌جات مرتبط باشد و چه اینکه به برخی گناهان مرتبط باشد که هم ضرر زیاد دارد و هم انحراف از طبع خدادادی و قانون اولیهٔ آفرینش است.

مهدی‌زاده افزود: هدف ما ایجاد بدبینی به تمدن نیست، چون تمدن کنونی تمام عرصه‌های زندگی ما را تحت تصرف خود درآورده و آگاهی‌بخشی هدف دیگر تألیف این اثر است.

وی با اشاره به کتاب «زندگی در خطر»، گفت: این کتاب ۴۲۹ صفحه‌ای، در ۹ فصل و با موضوعاتی ازجمله « فناوری نانو»، «خوردنی‌ها»، «مواد شیمیایی»، «خودارضایی»، «لوازم بهداشتی»، «مشروبات الکی»، «مواد مخدر»، «آلودگی هوا، آب و محیط زیست»، و «امواج»، صدها مطلب خواندنی دیگر را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

این محقق و پژوهشگر حوزهٔ علمیهٔ قم ادامه داد: بهره‌گیری از آیات، روایات و به‌روزترین نظرات و فتاوای مراجع معظم تقلید متأخر و متقدم، از جمله ویژگی‌های این کتاب است.

حجت‌الاسلام‌ مهدی‌زاده اظهار کرد: «آثار مخرب میدان‌های الکترومغناطیسی بر انسان»، «ارتباط سرطان با مشاغل صعنت برق»، «زندگی الکترونیک و آثارش»، «عوارض تلویزیون سه‌بعدی»، «راه حل‌های جلوگیری از صدمات جسمی بازی با رایانه»، «مواد مخدر و اعتیاد به آن از دیدگاه اسلام»، «نظر امام زمان(عج) در مورد مواد مخدر»، «نقش روحانیت در مبارزهٔ با مواد مخدر»، «حاملگی و شیردهی»، «انواع گیاهان روان‌گردان» و «تأثیر الکل بر بدن»، ازجمله مطالب خواندنی این کتاب است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید و سفارش کتاب، علاوه‌بر تماس با شمارهٔ «۰۹۱۹۹۷۱۹۷۱۷»، به نمایندگی‌های فروش این کتاب به نشانی ذیل مراجعه کنند:

قم– پاساژ قدس– طبقهٔ همکف - انتشارت یس– پلاک ۸۷؛ با شمارهٔ تماس ۰۹۱۲۵۵۳۲۲۶۵ آقای سلطانی.

قم– پاساژ قدس– طبقهٔ همکف– نشر بختیاری– پلاک ۹۶؛ با شمارهٔ تماس ۰۹۱۹۶۴۹۱۵۵۴ آقای سیدنژاد.