شناسهٔ خبر: 59076 - سرویس دیگر رسانه ها

برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از کتاب‌های حوزه مردم‌شناسی

حسن‌زاده برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از کتاب‌های حوزه مردم‌شناسی را بخشی از برنامه‌های پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در هفته میراث فرهنگی اعلام کرد.

برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از کتاب‌های حوزه مردم‌شناسی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ علیرضا حسن‌زاده رییس پژوهشکده مردم‌شناسی درباره فعالیت‌های این پژوهشکده در هفته میراث فرهنگی گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی نشست‌های تخصصی به همت این پژوهشکده با همکاری مدیریت ثبت میراث فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا و پژوهشگاه علوم انسانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از کتاب موسیقی مقامی و بومی نواحی خراسان تألیف بهروز وجدانی و مجتبی قیطاقی، چهار ویژه نامه، نشریه‌های طب جنوب ویژه پزشکی مردمی، رهاورد گیل، ویژه نامه نوروز و پژوهشگاه میراث فرهنگی، ویژه نامه نوروز مجله پارپیرار که در آنها آثاری از پژوهشگران این پژوهشکده منتشر شده بخشی از این برنامه‌ها است.

رییس پژوهشکده مردم‌شناسی تصریح کرد: در این راستا نشست‌های تخصصی «هم اندیشی میراث ناملموس» در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی، «نشست رمضان، فرهنگ شادمانی و نیایش» در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و نشست «کودک و میراث ناملموس» در پژوهشگاه برگزار خواهد شد.