شناسهٔ خبر: 59083 - سرویس دیگر رسانه ها

باز هم پرفروش‌ها، باز هم جیمز پترسون

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته با اینکه جیمز پترسون با کتاب «دزدی هجدهم» در بخش آثار الکترونیک موفق شد دلیا اُونز را کنار بزند اما در بخش آثار چاپی «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» همچنان پیشتاز است.

باز هم پرفروش‌ها، باز هم جیمز پترسون

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته اول مِی خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 35 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و با اینکه دو هفته پیش با انتشار داستان «رستگاریِ» بالداچی به رتبه دوم رفت اما این هفته بار دیگر به جایگاه نخست بازگشت و حتی حضور دوباره جیمز پترسون هم نتوانست اُونز را از رتبه نخست کنار بزند. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.
 
«دزدی هجدهم» نوشته جیمز پترسون و ماکسین پائترو در هفته نخست انتشار موفق شد به جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد. هجدهمین کتاب از مجموعه «باشگاه قتل زنان» درباره کاراگاه لیندسی است که به دنبال یافتن سه معلم زن گمشده است.
 
«رستگاری» نوشته دیوید بالداچی، نویسنده پرفروش آمریکایی دو هفته پیش در رتبه اول پرفروش‌ها قرار گرفت و موفق شد به سلطه چند ماهه دلیا اُونز خاتمه دهد اما حالا و پس از سه هفته در جایگاه سوم قرار گرفته است. «رستگاری» پنجمین کتاب از مجموعه «مرد حافظه» است. آموس دِکر با وثیقه از میله‌های زندان رهایی می‌یابد و در تلاش است به پلیس ثابت کند بی‌گناه است.
 
«طعمه نئون» نوشته جان سندفورد دو هفته پس از انتشار موفق شد در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. بیست و نهمین قسمت از مجموعه «طعمه» به تعقیب و گریز کاراگاه لوکاس داونپورت با قاتلی زنجیره‌ای می‌پردازد.
 
«رزهای گمشده» نوشته مارتا هال کِلی پس از چهار هفته از انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. در سال 1914 الیزا فریدی، جامعه‌شناس به خانواده‌های روسی کمک می‌کند تا از انقلاب روسیه بگریزند.
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های اول مِی به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.nytimes.com/books/best-sellers/