شناسهٔ خبر: 59913 - سرویس دیگر رسانه ها

کشف قدیمی ترین و تنها اسکلت کامل انسان

این اسکلت امروزه در موزه ای نگهداری می شود که گردشگران تور ارزان مالزی می توانند با بازدید از آن، اطلاعات مفیدی کسب نمایند و از جزئیات آن باخبر شوند.

کندوکاو در دوره های مختلف تاریخ بشر، برای بسیاری از افراد لذتبخش و جذاب می باشد. شاید برای بسیاری از شما جالب باشد که بدانید، قدیمی ترین و تنها اسکلت کامل انسان با قدمتی در حدود ۱۱ هزار سال، در کشور مالزی کشف شده است.

باستان شناسان از دیرباز تاکنون بخش قابل توجهی از عمر و وقت خود را به پیدا کردن آثار قدیمی و کهن می پردازند. در یکی از پژوهش هایی که در سال ۱۹۹۱ انجام شده بود، این اسکلت ارزشمند کشف گردید و مورد آزمایش هایی قرار گرفت. آزمایش های انجام شده بیانگر آن است که این اسکلت ۱۱ هزار سال قدمت دارد. این اسکلت امروزه در موزه ای نگهداری می شود که گردشگران تور ارزان مالزی می توانند با بازدید از آن، اطلاعات مفیدی کسب نمایند و از جزئیات آن باخبر شوند.

آثاری از این قبیل در کشورهای مختلف جهان وجود دارد با این تفاوت که به صورت اسکلت کامل نیستند و تنها بخش هایی از بقایای باقی مانده از اسکلت انسان را به نمایش می گذارند. گردشگران تور تایلند نیز می توانند در این کشور به بازدید از این آثار بپردازند. با وجود جاذبه های گردشگری محبوبی همچون پارک های آبی، سواحل رویایی و مناظر خوش منظری که در این کشور وجود دارد، بازدید از این آثار و اسکلت ها مورد توجه توریست های زیادی قرار دارد و افراد زیادی علاقه دارند به تفحص در آن ها بپردازند.

البته اطلاعاتی مبنی بر کشف فسیلی با قدمت ۳.۶ میلیون سال هم وجود دارد که گفته می شود متعلق به کشور آفریقا می باشد و بر اثر رخداد انفجاری در ۲۰ سال قبل در یکی از معادن این کشور کشف شده است.

برای کسب اطلاع از خدمات و قیمت های جدیدترین تورهای گردشگری و تورهای لحظه آخری دبی می توانید به وب سایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.