شناسهٔ خبر: 60973 - سرویس سایر حوزه‌ها

چگون می توان ارزان به باکو سفر کرد ؟

باکو یکی از شهرهای مورد علاقه ایرانیان برای سفر می باشد که سالانه جمعیت زیادی از ایرانیان را به سمت خود می کشاند . اما این که در چه تایمی باکو طرفدار بیشتری دارد و در چه تایمی از طرفداران سفر به باکو کاسته می شود میتواند در هزینه سفر به باکو موثر باشد. همچنین نوع زمینی بودن و یا هوایی بودن ان نیز بر روی ارزان و گران شدن هزینه سفر به باکو بسیار موثر است . گفتنیست که در  تور استانبول نیز همین موارد ذکر شده بر روی قیمت تور بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

به گزارش ایسنا در خبر تور باکو ارزان تر از همه جا  نیز به این نکته اشاره می کند که چگونه می توان تور باکو را با شرکت بیسان گشت از همه جا ارزان تر تهیه کرد .

سفر به باکو :

در واقع سفر به باکو می تواند به صورت هوایی و یا زمینی برگزار شود . در واقع در تور باکو به صورت هوایی معمولا هزینه تور بالاتر از سفر به باکو به صورت زمینی خواهد بود . چرا که قیمت پرواز در اکثر مواقع بالا می باشد . اما در فصل پاییز و به ویژه زمستان به علت بارش های فراوان برف و باران در باکو ، گاهی اوقات آفر های ویژه ای برای تور باکو ارایه میشود . گفتنیست که شرکت بیسان گشت مهر با توجه به این که مجری مستقیم تور باکو می باشد معمولا تور های هوایی و زمینی باکو را از همه جا ارزان تر ارایه می دهد .

سفر ارزان به باکو به صورت هوایی :

اگر به دنبال سفر های هوایی به باکو هستید و با سرما مشکلی ندارید باید گفت با شروع سرما و آغاز پاییز و در ارامه زمستان شرکت بیسان گشت مهر آفر های ویژه ای را برای مسیر های مختلف خارجی من جمله باکو ارایه می دهد . در فصل زمستان به علت شروع بارش های زیاد از شدت توریست ها به باکو کاسته می شود و همین امر باعث می شود هتل ها و همچنین شرکت های هواپیمایی قیمت های خود را شکسته و در نتیجه باعث ارزان شدن تور باکو شود .

سفر ارزان به باکو به صورت زمینی:

سفر به باکو به صورت زمینی در تمام فصول سال بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از هوایی ان خواهد بود . در واقع اگر از آن گردشگران ماجراجویی هستید که با سفر های زمینی مشکلی ندارید و به جای خستگی راه از طول مسیرتان در سفر لذت می برید باید گفت که سفر های زمینی به باکو می تواند به کاهش هزینه های سفر بسیار کمک کند به خصوص برای افرادی که به صورت گروهی قصد سفر دارند و یا خانواده های پر جمعیت بسیار مقرون به صرفه می باشد .

تور زمینی باکو نیز متفاوت است و بسته به این که قصد سفر به باکو با اتوبوس از تهران را دارید و یا شروع سفرتان از مرز آستارا باشد نیز در هزینه تورتان می تواند بسیار موثر باشد . در واقع تور زمینی باکو از تهران ، با اتوبوس های  vip  تخت شو 25 نفره برگزار می شود که شروع تور از ترمینال غرب تهران می باشد . اما در تور زمینی باکو از مرز آستارا و یا بیله سوار ، رفتن مسافران تا مرز به عهده خودشان می باشد . بعد از رسیدن مسافران به مرز با هماهنگی قبلی مسافران از مرز به سوی هتل در باکو ترنسفر خواهند شد که بنا به تعداد مسافران ، در صورت کمتر از 4 نفر با سواری و در صورت بیشتر بودن با ون ترنسفر آنها صورت می گیرد .

گفتنیست که تور زمینی باکو هم از تهران و هم از مرز آستارا ، می تواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد و در عین حال بسیار ارزان تر از تور هوایی به باکو باشد .