شناسهٔ خبر: 61068 - سرویس دیگر رسانه ها

رشته های جدید کاردانی به کارشناسی اعلام شد

رشته‌ محل‌های جدید مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ بدون آزمون اعلام شد.

رشته های جدید کاردانی به کارشناسی اعلام شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  با توجه به فرصت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی «معدل کاردانی») تا پایان دی ماه ۹۸، سری جدید رشته‌های تحصیلی کاردانی به کارشناسی منتشر شد.

داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی می‌توانند با توجه به اعلام برخی رشته‌های جدید علاوه بر رشته‌های موجود در اطلاعیه ۳۰ آبان ماه ۹۸ با مطالعه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای انتخاب رشته موسسه آموزشی مورد علاقه خود را مشخص کنند.

هر داوطلب می‌تواند ضمن مشخص کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده (در دفترچه راهنما و اطلاعیه ۳۰ آبان ماه ۹۸) حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۸ به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کند.

داوطلبانی که قبلاً در یکی از رشته‌محل های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت‌نام مشروط کرده‌اند در صورتی که متقاضی ثبت‌نام در یکی از کدرشته محل‌های جدید اعلام شده هستند باید با مراجعه به موسسه‌ای که قبلاً در آن ثبت‌نام کرده‌اند از آنجا انصراف داده و پرینتی از تقاضانامه ثبت‌نامی که از موسسه قبلی دریافت می‌کنند در موسسه جدید ثبت نام کنند.

رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های مندرج در اطلاعیه ۳۰ آبان ماه ۹۸ در مرحله تکمیل ظرفیت بدون آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در اینجا قابل مشاهده است.