شناسهٔ خبر: 62073 - سرویس سایر حوزه‌ها

استفاده از نرم افزار مدیریت دانلود IDM

IDM، که مخفف عبارت Internet Download Manager  است، یک نرم افزار است که برای مدیریت دانلود های شما طراحی و تولید شده است. به نوعی می‌توان گفت که این نرم افزار از جمله قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود است که با توجه به دانلود و استفاده زیاد آن به عنوان یک نرم افزار محبوب در این زمینه شناخته می‌شود. با استفاده از این نرم افزار می‌توان با سرعتی بالاتر و در زمان کوتاه تر دانلود های خود را انجام دهید. از مزیت های این نرم افزار که با دانلود IDM از آن بهره مند می‌شوید، قابلیت استفاده در تمام سیستم عامل ها است. این بدین معنی است که شما می‌توانید از این اپلیکیشن در سایر سایت های پخش ویدیو مانند یوتوب، سایر فیلم های مورد نیاز خود را دانلود کنید. درصد افزایش سرعت دانلود در این نرم افزار به 500 درصد می‌رسد.

سایر نرم افزار های مدیریت دانلود قبل از اینکه شروع به دانلود فایل مورد نظر شما کنند، قطعه فایل را به قطعاتی تقسیم می‌کنند تا سرعت بالاتر رود؛ ولی در نرم افزار مدیریت دانلود IDM هنگامی که می‌خواهد عمل دانلود را انجام دهد، فایل را قطعه قطعه می‌کنید که همین کار در افزایش سرعت دانلود تاثیر بسزایی دارد. از دیگر قابلیت های چشمگیر در این نرم افزار می‌توان به رابط کاربری ساده، ظاهر قابل فهم، نصب راحت، قابلیت ادامه دانلود بعد از اتصال اینترنت، امکان زمان بندی دانلود های مورد نظر کاربر و ..... اشاره کرد. ذکر این نکته الزامی است که در کشور ما استفاده از یک برنامه مدیریت دانلود با توجه به سرعت اینترنت بسیار لازم و ضروری است. با این سرعت کم، در صورتی که نیاز به دانلود یک فایل پر حجم داشته باشید، باید زمان زیادی را صرف دانلود کردن نمایید. کما اینکه دانلود همچنان ادامه پیدا کند و در اواسط کار قطع نشود که در برخی مواقع نیاز به دانلود دوباره خواهد داشت.

افزایش امنیت سیستم با دانلود آنتی ویروس

با محبوب شدن سیستم های کامپیوتری و افزایش میزان استفاده از آنها، همواره اشخاصی به نام هکر پیدا شدند که قصد دزدیدن اطلاعات موجود در کامپیوتر های مخصوص دیگر اشخاص را داشتند. این افراد همچنان بد افزار هایی ایجاد کردند که با ورود به کامپیتر بتواند به قسمت های مختلف آن صدمه زده و اطلاعات داخلی را سرقت کند. این تنها برای سیستم های کامپیوتری نیست و در گوشی های تلفن همراه هم دیده شده است. هکر ها، بد افزار ها و ویروس ها می‌توانند از روش های متفاوتی به سیستم یا گوشی تلفن همراه شما وارد شده و صدمات جبران ناپذیری بوجود آورند. برای جلوگیری از این اتفاقات آنتی ویروس ها وارد عمل شدند. آنتی ویروس ها برخلاف تمام این برنامه های مخرب عمل می‌کند و به نوعی با استفاده از روش های متفاوتی سیستم شما را در برابر تمام برنامه های مخرب ایمن می‌کند.

در حال حاضر می‌توان تعداد زیادی آنتی ویروس معرفی کرد که کاربرد های بسیار عالی دارند و می‌تواند امنیت سیستم و یا گوشی شما را بالا ببرد. این آنتی ویروس ها به راحتی دانلود شده و بر روی سایر سیستم عامل های مربوط به سیستم یا گوشی نصب می‌شود. در این صورت دیگر نگرانی بابت دزدیده شدن اطلاعات شخصی خود نخواهید داشت. دانلود آنتی ویروس می‌تواند به سادگی توسط سایت های معتبر و یا برنامه های دانلود اپلیکیشن انجام شود. هر کدام از این آنتی ویروس ها قابلیت ها و ویژگی ها مخصوص به خود را دارد که می‌تواند در بالا بردن امنیت سیستم یا گوشی کمک کننده باشد. شما می‌توانید با بدست آوردن اطلاعات در مورد امکانات و نحوه کار آنها، آنتی ویروس مورد نظر خود را دانلود کرده و نصب کنید.

مزیت های استفاده از آنتی ویروس NOD32

این آنتی ویروس از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین آنتی ویروس ها در تمام دنیا محسوب می‌شود. این محبوبیت به خاطر امکانات و مزیت های این آنتی ویروس است که روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود. از جمله این مزیت ها می‌توان به عدم کند شدن سیستم هنگام استفاده از این آنتی ویروس اشاره کرد که یک ویژگی بسیار عالی برای یک آنتی ویروس محسوب می‌شود. از دیگر مزیت های این آنتی ویروس می‌توان به امکان بروز رسانی آسان آن اشاره کرد. با دانلود نود 32، می‌توانید از قدرت بالای این آنتی ویروس در افزایش امنیت سیستم خود به نحو احسنت استفاده کنید.

یکی از ویژگی های عالی که مخصوص این آنتی ویروس است، امکان بروز رسانی به صورت آفلاین است که در سایر شرایط می‌تواند کمک کننده و پر اهمیت باشد. ذکر این نکته الزامی است که علاوه بر ویژگی های آن در نسخه های قدیمی، ویژگی های بسیار زیادی هم در نسخه جدید معرفی شده است که محبوبیت این آنتی ویروس را چندین برابر می‌کند. از جمله این ویژگی ها می‌توان به افزایش سرعت پردازش خود نرم افزار اشاره کرد که برای باز شدن و انجام سایر عملیات ها به زمان زیادی نیاز ندارد.