شناسهٔ خبر: 62637 - سرویس دیگر رسانه ها

حقوق اساتید دانشگاه آزاد ۲۰ درصد افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی از افزایش ۲۰ درصدی حقوق اساتید خبر داد.

حقوق اساتید دانشگاه آزاد ۲۰ درصد افزایش یافت

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مجید مشکینی «دستورالعمل افزایش حقوق و مزایای سال ۹۹ اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی، معاونان توسعه مدیریت و منابع و خزانه‌داران استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این بخشنامه، حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ یک فروردین ماه با احتساب مبلغ ثابت پرداختی میانگین ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش یافته و قابل پرداخت است.

همچنین مبلغ ثابت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در احکام سال ۹۸، کماکان در سال ۹۹ نیز پایدار خواهد بود.

جداول مربوط به افزایش حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان غیر عضو هیأت علمی و ساعتی به تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده و واحدها موظفند نسبت به اعمال افزایش در احکام حقوق اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی واجد شرایط از تاریخ اول فروردین ماه ۹۹ اقدام کرده و تصاویر احکام صادره را در سامانه ساجد بارگذاری کنند.

به منظور تأمین نیروی انسانی، واحدها و مراکز دانشگاهی و همچنین ادارات کل سازمان مرکزی، ضروری است ضمن ارزیابی از وضعیت نیروی انسانی و عملکرد نیروهای قرارداد کار معین که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه به کارگیری شده اند، در صورت نیاز به ادامه همکاری ایشان و به منظور اخذ مجوز تمدید قرارداد در سال ۹۹، نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات کارکنان مذکور به سامانه ساجد قسمت تمدید قرارداد کار معین مراجعه و حداکثر تا تاریخ ۱۵ مردادماه اقدام لازم را به عمل آورند.