شناسهٔ خبر: 62889 - سرویس دیگر رسانه ها

فراخوان دهمین دوره جایزه دکتر مجتبایی منتشر شد

فراخوان دهمین دوره جایزه فتح‌الله مجتبایی توسط مرکز فرهنگی شهر کتاب منتشر شد.

فراخوان دهمین دوره جایزه دکتر مجتبایی منتشر شد

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فراخوان دهمین دوره جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی که هرسال در دی‌ماه به بهترین پایان‌نامه‌ دکتری رشته‌های ادیان‌وعرفان و زبان‌وادبیات فارسی، اهدا می‌شود، به‌تازگی توسط مرکز فرهنگی شهر کتاب منتشر شده است. این‌جایزه با هدف ارتقای علمی و تشویق دانشجویان دوره‌ دکتری رشته‌های مذکور، اهدا می‌شود.

هیات داوران این‌جایزه متشکل از فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی همدانی، شهرام پازوکی، مسعود جعفری‌جزی، محمدرضا عدلی با دبیری علی‌اصغر محمدخانی است.

به موجب این‌فراخوان دانشجویان دوره‌ دکتری در دو رشته مورد اشاره که سال ۱۳۹۸ از پایان‌نامه‌ خود دفاع کرده‌اند می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه‌ خود را، همراه با نشانی و مشخصات، تا پایان مهر۱۳۹۹ به دبیرخانه‌ این جایزه، واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم، شماره‌ ۸، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال کنند یا فایل پایان‌نامه‌های خود را با مشخصات کامل به نشانی الکترونیکی bookcityaward@gmail.com  ارسال کنند.

پایان‌نامه‌های ارسالی به دبیرخانه‌ این‌جایزه برگشت داده نمی‌شوند و شرکت‌کنندگان باید از ارسال پایان‌نامه‌هایی که پیش یا پس از سال ۱۳۹۸  دفاع کرده‌اند، خودداری‌کنند. پایان‌نامه‌ برگزیده به همّت انتشارات هرمس به‌صورت کتاب منتشر می‌شود.