شناسهٔ خبر: 63859 - سرویس سایر حوزه‌ها

سفر به مشهد در قالب تور با کدام هتل ها بهتر است؟

سفر به مشهد در قالب تور با کدام هتل ها بهتر است؟

یک زمانی بود که همه درباره این که چطور به مشهد سفر کنند سوال می کردند. مثلا نیاز به راهنمایی بود که تور مشهد را انتخاب کنند یا به صورت شخصی بروند. یا این که تور مشهد را هوایی انتخاب کنند یا زمینی با قطار. و سوال هایی از این قبیل.

اما بعد از گذشت چندین سال، مسافران هوشمند تر شدند و به راحتی با اطلاعاتی که سایت های مختلف گردشگری مثل فارا گشت کوروش کبیر در اختیارشان قرار می دهد می توانند بهترین تصمیم را برای انتخاب تور مسافرتی به مشهد را بگیرند.

اما سفر فقط به همین ها ختم نمی شود. یکی از مهمترین بخش هایی که باید همه مسافران در نظر بگیرند محل اقامت است. محل اقامت که می تواند هتل یا هتل آپارتمان باشد. چون استراحت و شب خوابی امن و مطمئن در طول سفر بسیار مهم است و همه باید به آن توجه کنند.

بنابراین امروز در این مقاله می خواهیم درباره سه تا از هتل های بسیار خوب مشهد که با قیمت مناسب ارزان و خدمات کاملا راضی کننده ارائه می شوند صحبت کنیم. مطمئنا در انتخاب مناسب و بهتر به شما کمک می کنند.

تور مشهد با هتل کارن

هتل کارن در مشهد یکی از هتل های 3 ستاره است که بسیار زیاد نظر مسافران را جلب کرده. اکثر مسافران بعد از سفر از این هتل و خدماتش تعریف های زیادی کرده اند و به دوستان و آشنایان هم توصیه کردند.

از ویژگی های آن اول باید به فاصله مناسبی که با حرم امام رضا دارد اشاره کنم. شاید بشود گفت که در حدود فقط یک ربع پیاده روی می توانید به حرم برسید. پس به نوعی جزو دسته هتل های نزدیک به حرم حساب می شود. در کنار آن باید به سرو نوشیدنی رایگان به تمامی مسافران اشاره کرد که بسیاردلچسب است. از همه این ها مهمتر اخلاق و رفتار پرسنلش است که با خوشرویی از همه مسافران پذیرایی می کنند.

خدماتی که در تور مشهد هتل کارن به شما ارائه می شود شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما یا قطار، دو یا سه شب اقامت در هتل، سرو رایگان صبحانه، نهار و شام بسیار خوشمزه در رستوران هتل، تخفیفات ویژه گردشگری برای اماکن دیدنی مشهد و در برخی از اوقات سرویس استقبال فرودگاهی است. قیمت ارزان نسبت به خدماتی که در این هتل به شما ارائه می شود، سفرتان را کامل تر می کند.

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا در مشهد یکی از هتل های 4 ستاره است که به عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شناخته می شود. خدمات این هتل در حدی است که مسافران ثابتی هم دارد که به نوعی مشتری دائم آن شده اند.

از ویژگی های کیانا باید به فاصله نزدیک به حرم آن اشاره کنم که همانند کارن به راحتی می شود با پای پیاده به حرم رفت و آمد کنید. این هتل در اواسط خیابان امام رضا 2 قرار گرفته که خود همین آدرس نشان دهنده خوش مسیر بودنش است. سرویس دیگر کیانا که بسیار مورد پسند مسافران است، وجود مجموعه آبی هتل است. این مجموعه شامل جکوزی و سونا می باشد. فکرش را بکنید وقتی از گشت داخل شهر یا خرید به هتل برگردی و بروی جکوزی و سونا. چه خستگی نابی از بدنت به در می شود.

خدماتی که در تور مشهد هتل کیانا به شما ارائه می شود نیز شامل بلیط رفت و برگشت قطار و یا هواپیما، سه شب اقامت در هتل، صبحانه، نهار و شام که به دو صورت مجزای منوی انتخابی و سلف سرویس هست و در اکثر مواقع سرویس استقبال از فرودگاه یا راه آهن. یک نوبت هم رایگان می توانید از مجموعه آبی هتل استفاده کنید و در سری های بعدی با تخفیف ویژه مسافرین. هتل کیانا هم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد یکی از معروفترین هتل های 4 ستاره مشهد است. محاله کسی به مشهد رفته باشه و اسم هتل جواد نشنیده باشه. هتلی بین المللی با امکانات ویژه.

هتل جواد در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد قرار گرفته و بسیار مناسب افرادی است که می خواهند خیلی زیاد به حرم نزدیک باشند و نمازهای یومیه را در حرم امام رضا اقامه کنند. این هتل در خیابان امام رضا و نزدیک فلکه آب ساخته شده است. یعنی شاید بشود گفت با صرف فقط چند دقیقه کوتاه می توانید به درب ورودی حرم برسید. این یکی از ویژگی های اصلی هتل جواد در مشهد است.

خدماتی که برای شما در تور مشهد هتل جواد رزرو می شود، شامل بلیط رفت و برگشت قطار، هواپیما یا اتوبوس به همراه سرویس ویژه صبحانه، نهار و شام رایگان است. در ساختمان هتل هم امکاناتی بسیار خوب برای مسافران تدارک دیده شده است تا همه جوره از سفر مشهد لذت ببرند.

این هتل اتاق های استاندارد و سوئیت های مخصوص هم دارد که هنگام رزرو می توانید بر طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید. این هتل هم جزو پیشنهادات اصلی و خاص، به عنوان محل اقامت در مشهد است.

برنامه سفر به مشهد خودت را هوشمندانه و بهتر انتخاب کن

همان طور که در اوایل این مقاله صحبت کردیم، انتخاب محل اقامت مناسب یکی از اصول و موارد لازم هر مسافرتی است. چه سفرهای خانوادگی و چه سفرهای مجردی.

ویژگی مشترک در بین هتل های گفته شده قیمت ارزان و مناسب نسب به خدماتی که ارائه می دهند است که با کیفیت خوب و رعایت مسایل بهداشتی که در آن ها هر روز اجرا می شود می تواند مسافرتی بسیار خاطره انگیز و جذاب را برای شما رقم بزنند. اگر هم علاقمند هستید که در هتل های لوکس اقامت داشته باشید، تور مشهد هتل قصر طلایی و تور مشهد هتل درویشی رو به شما پیشنهاد می کنم.

شما حتی اگر در منابع بین المللی که با وسواس و سخت گیری های زیاد مقصد، هتل و یا امکاناتی گردشگری را معرفی می کنند، مثل سایت tripadvisor ، بگردی از این هتل در تورهای مسافرتی مشهد اسم برده شده و مردم زیادی نظرات مثبت شان را در آن درج کرده اند. این مورد هم می تواند مهر تاییدی بزند بر صحت گفته های این مقاله.

پیشنهاد می کنم که قبل از تصمیم گیری با آژانس های مسافرتی معتبر و با سابقه مشورت کنید، همان ها که به عنوان مجری اصلی تور مشهد هستند. برای مثال تور مشهد با فارا گشت (faragasht.com) سال های بسیاری است که با یاری خداوند بی نهایت مهربان رضایت بالای مسافران را در تورهای مشهد هوایی و زمینی جلب کرده و خدمات کامل تری را ارائه می دهد. این آژانس کمیسیون هایی که بابت سال ها همکاری از هتل ها، پروازهای چارتر و قطارهای مختلف می گیرد را به عنوان تخفیف به مسافران ارائه می دهد تا همه جوره رضایت مسافران را جلب کند. جلب رضایت یکی از اهداف فارا گشت است.

با کارشناسان مشهد صحبت کنید تا به شما بهترین تاریخ سفر را معرفی کنند و با قیمت ارزان و شرایط بهتر، تور را رزرو کنید. تورهایی که در هتل های کارن، کیانا و جواد رزرو می شوند، مطمئنم که رضایت شما را کاملا جلب می کنند و خاطره ای بسیار زیبا از یک سفر زیارتی، سیاحتی را تجربه خواهید کرد. مسافرت ارزان و با کیفیت حق شما است.