شناسهٔ خبر: 64046 - سرویس دیگر رسانه ها

کتاب «جهان و جهاندار» منتشر شد: بازیگرانی که با جنگ دوم جهانی دنیا را به ورطه نابودی کشاندند

کتاب «جهان و جهاندار» نوشته عباس اکبر از سوی انتشارات کتابسرا منتشر شد. این کتاب به داستان چند تن از شخصیت‌هایی که طرح‌هایی به منظور ایجاد حکومتی جهان‌شمول تشکیل دادند، می‌پردازد.


بازیگرانی که با جنگ دوم جهانی دنیا را به ورطه نابودی کشاندند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  کتاب «جهان و جهاندار» به شخصیت‌هایی می‌پردازد که به هیچ ملتی وابستگی ندارند. این افراد نه چپ، نه راست و نه حتی لیبرال بودند اما برای پیشبرد اهدافشان از تمام ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استفاده می‌کردند و امروز نیز همین رویه را دنبال می‌کنند. از ویژگی‌های این افراد گم کردم ردپا برای به بیراهه کشاندن مقامات دولتی است و برای نیل به اهداف خود از تمام مذاهب، چه مسیحی، چه یهودی و چه بی‌دین بهره می‌برند. محققان این گروه را ایلومینایی نام گذاشته‌اند روشن ضمیران. عناوین دیگری نیز به آن‌ها نسبت داده شده است، نظیر برادر بزرگ، دولت نامریی، مردان خاکستری، دولت مخفی و...

در این کتاب به وفور لژهای فراماسونری، جنبش انقلاب جهانی، توطئه امپریالیسم بریتانیای کبیر، انقلاب انگلستان، فراماسونری در انگلستانف خانواده رشیلد، رعایت مطلق، دستکاری در سیستم پولی، رویدادهای پیش از انقلاب روسیه، چگونه استالین به قدرت رسید، بیانیه بالفور، ایالات متحده آمریکا ناخواسته وارد جنگ جهانی اول می‌شود، انقلاب اسپانیا، ونستون چرچیل، ایلومیناتی پیشکسوت، بازیگرانی که با جنگ دوم جهانی دنیا را به ورطه نابودی کشاندند، ریشه‌های صهیونیستی جنگ علیه تروریسم و... پرداخته شده است.

اقدامات این گروه به سه هزار سال پیش از میلاد می‌رسد و مورخان مبدا آن را در بین‌النهرین دانسته‌اند. آنچه در گذشته رخ داده است، امروز نیز با همان شرایط در حال انجام شدن است. این گروه مخفی کل جهان را تحت تسلط خود دارد و جنگ مخفی آن‌ها طوری طراحی شده است تا ملل دنیا تحت استبداد قرار گیرند. از گروه‌های مهم می‌توان از آستور، بوندی، کالینز، دوپِن، فریمن، کندی، لی، راکفلر، رشیلد، کروپ و راسل نام برد. مرونژین‌ها از اهمیت زیادی برخوردارند زیرا خانواده سلطنتی اروپا را تشکیل می‌دهند.

بنا به گفته ادیت استار میلر، هدف ایلومیناتی‌ها نابود کردن ادیان، حکومت‌های سلطنتی اروپا، دولت‌های مستقل، روابط خانوادگی و ترویج ازدواج‌های هم‌جنس‌گرا، بی‌قیدی، بی‌اخلاقی، پایان دادن به وراثت و مالکیت خصوصی و اضمحلال هرگونه هویت است که تمام این‌ها زیر عنوان مغالعه‌آمیز برادری جهانی صورت می‌گیرد. زمانی که بانکداران بین‌المللی کنترل پول را ر دست دارند، ناچارا دولت‌ها نیز تحت تسلط آن‌ها قرار می‌گیرند و در نتیجه دولت ترفندی برای فریب مردم می‌شود.



هدف از نگارش این کتاب، نمایاندن چهره کریه این شبکه‌ها است که در نهان تمام سعی خود را بر فروپاشی نظم جهانی متمرکز کرده‌اند. برای شهروندی که اساس تفکرش بر پایه اطلاعاتی است که در جراید منتشر می‌شود و هر آنچه در تلویزیون، رادیو و یا حتی مطالبی که در طول تحصیل خود در مدارس فراگرفته است، اسناد و مدارک ارائه شده در این کتاب ناشناخته است.

تاریخ به ما نشان می‌دهد که در سوی دیگر مجامع سری دیگری همچون رتبه سی و سه فراماسون‌های آیین اسکاتلند هستند که می‌توانند فوق‌العاده خطرناک باشند و قادرند حکومتی دست نشانده بر سر کار آورده و حتی باعث سقوط دولتی شوند. در حقیقت تا به امروز هیچ پژوهشگری نتوانسته تصویری جامع از این فرقه‌های گوناگون چه فراماسونری و چه هیات‌های سری مالی و سیاسی ارائه دهد. در این کتاب بیشتر کوشش شده است، اهداف و روش‌های این سازمان‌ها نشان داده شود.

جنگ‌ها، شورش‌ها، گرسنگی، تنفر، افزایش تبعیض نژادی در کشورها، فساد دولتمردان، خشونت بیش از پیش بشریت، قروض بی سابقه کشورها، بی‌ثباتی پول، بحران‌های اقتصاد، بیکاری و در کل، نارضایتی عمومی درست همان‌طور که آلبرت پایک گفته بود شوربختانه به حقیقت پیوسته است. فراموش نکنیم که در مذاکرات معاهده ورسای، پنج تن از ماموران رشیلد حضور داشتند. این اشخاص به عنوان مشاور روسای دولت‌های انگلستان، فرانسه و ایالات متحده آمریکا انجام وظیفه می‌کردند.

این مشاوره‌ها در معاهده ناجوانمردانه ورسای منجر به جنگ دوم جهانی شد. اکثر اعضای ایلومیناتی در مشاغل بالا از قبیل امور مالی، سیاست، اقتصاد و علوم قرار دارند. طی قرون متمادی با تفرقه‌افکنی میان ملل و به راه انداختن جنگ‌های خونین، میلیون‌ها انسان قربانی نقشه‌های شوم این گروه شده و امروز نیز همین رویه ادامه دارد. بانک‌های رشیلد در اکثر کشورهای جهان به استثنای چند کشور شعبه دارند و در واقع هر کجا که باشد آن‌ها نیز حضور دارند و جنگ که بهترین منبع سودهای سرشار است مورد علاقه کارتل‌های بانکی است. در کتاب تاریخ خلاصه آینده نوشته ژاک آتالی که خود از مقامات بلند پایه فرقه ایلومیناتی است پیشگویی‌های هذیان‌گونه‌ای در مورد آینده کرده است.

در امپراتوری بزرگ شاهد خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ خواهیم بود و بازار تنها قانون در جهان خواهد بود. در دوره جنگ عظیم امپراتوری بزرگ از هم پاشیده خواهد شد و بحران جهانگیر خواهد شد. از سال 2030 جنگ‌های خانمانسوز، کشورهای جهان، گروه‌های مذهبی و نهادهای تروریستی را مقابل یکدیگر قرار خواهد داد و در دوره دموکراسی بزرگ در سال 2060 ملل خسته از جنگ‌های برباددهنده و پایان‌ناپذیر و دگرگونی‌های اجتماعی حاصله از آن، خواهان ایجاد دولت دموکراتیک جهانی خواهند شد که به صورت سیستمی اشتراکی اداره شده و همگی برای بهزیستی همدیگر به کار و زندگی مشغول خواهند شد.

کتاب «جهان و جهاندار» نوشته عباس اکبر در 317 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و قیمت 85 هزار تومان از سوی انتشارات کتابسرا منتشر شد. در روی جلد کتاب به شخصیت‌هایی چون آدلف آیشمن، سر فرانسیس بیکن، آلبرت پایک، مادلن آلبرایت، مارتین لوتر، وینستون چرچیل، هاینریش هیلمر، ژوزف استالین، آورل هریمن و مارتین بورمن پرداخته شده است.