شناسهٔ خبر: 64283 - سرویس دیگر رسانه ها

اهمیت تحلیل سئو سایت

تصور کنید که در یک فروشگاه فیزیکی در گوشه ای از شهر تعداد مشتریان شما کاهش یافته و میزان فروش ماهانه شما کم شده است. راه حل چیست؟ ابتدا باید به بررسی رفتارها و شرایط کاربران در محیط پیرامون خود بپردازید. سپس عملکرد خود را در مغازه مورد آزمایش قرار داده و همچنین عملکرد خود را باید نسبت به رقبای نزدیک نیز بسنجید. ممکن است اجناس به روز وارد بازار شده که شما از آنها غافل شده و همین  موضوع باعث کشاندن مشتریان به سمت مغازه های رقیب شده است.  افزایش قیمت ها و یا حتی نداشتن پیک موتوری برای رساندن اجناس به  درب خانه ها هم می تواند از جمله شرایطی باشد که باعث کاهش میزان فروش ماهانه شما شده باشد.

تمام این نتایج حاصل از یک تحلیل و آنالیز دقیق شرایط فروشگاه و همچنین شرایط رقبا است. دقیقاً چنین موضوع و بحثی در فضای اینترنتی برای سایت های اینترنتی وجود داشته و شما می بایست با استفاده از تحلیل سئو سایت اقدام به بررسی تمام شرایط پیرامون خود برای کسب رتبه‌ های بهتر و افزایش میزان فروش خود نمایید. در ادامه با کارشناس سایت Tahlilseo.com برای بررسی و آنالیز این نتایج برای سایت های اینترنتی همراه می شویم.

آیا واقعاً نیازی به استفاده از تحلیل سئو سایت داریم؟

نقشه شما برای لینک گذاری داخلی سایت به چه صورت است؟ آیا برنامه‌ ای برای آن دارید؟ برنامه فعلی شما برای این موضوع چقدر موفقیت‌آمیز بوده و آیا می‌توانید با همین  شرایط، رتبه های بهتر و بهینه تری برای خود در گوگل کسب کنید؟ چرا رقبا توانستند رتبه های بالاتر از شما داشته باشند؟ تمام سوالات را تنها می توانید با استفاده از یک ترفند پاسخ دهید.  تحلیل سئو سایت تنها راه حلی است که می تواند پاسخگوی نیازهای شما درباره این سوال ها بوده و امکان بهینه کردن شرایط را برای شما در چنین مواقعی فراهم آورد. بدون تحلیل سئو سایت شما اصلاً متوجه نقاط ضعف خود نخواهید بود و همچنان مانند گذشته به یک مسیر ثابت ادامه خواهید داد. با توجه به اینکه الگوریتم های گوگل روز به روز در حال بروزرسانی و پیشرفته تر شدن هستند، حتی به‌کارگیری روش‌های موثر قدیمی نیز نمی تواند تضمین کننده موفقیت شما برای آینده باشد. از این رو بسیار مهم است که شما در بازه های زمانی مشخص اقدام به تحلیل کامل سایت خود نموده و نقاط ضعف و قدرت آن را تشخیص دهید.

ابزارهای سئو به گونه‌ ای گسترش داده شده اند تا شما بتوانید تمام گوشه کنار سایت خود را مورد بررسی قرار داده و تمام شرایط مختلف سایت خود را در اینترنت مورد بررسی قرار دهید. رتبه خود را نسبت به رقبا بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت خود را نسبت به آنها مورد مقایسه قرار دهید.

تحلیل سئو سایت با سئوکار با تجربه

سئوکار با تجربه و متخصص می بایست قدم به قدم سایت اینترنتی شما را تحلیل کرده و بهترین تصمیم را برای پیش برد اهداف شما بگیرد. تحلیل سئو سایت توسط سئوکار در مراحل مختلف و در یک پروسه از پیش تعیین شده انجام می پذیرد. برخی از مهم ترین مواردی که در پروسه تحلیل سئو سایت به آنها دسترسی خواهید داشت به شرح زیر است:

  • بررسی و آنالیز کامل سئو داخلی سایت اعم از دسته بندی متون، لینک گذاری داخلی، نحوه تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، سئو کردن محتوا و مواردی از این دست
  • آنالیز رقبا و بررسی روش های رقابتی قدرتمند آنها با استفاده از ابزارهای در دسترس
  • ساخت بک لینک طبیعی در فضای اینترنتی در سایت های پرقدرت بدون امکان پنالتی شدن توسط گوگل
  • بهینه کردن محتوای قدیمی سایت و تبیین روند تولید محتوا در آینده
  • افزایش سرعت ایندکس شدن محتوای سایت توسط گوگل با ابزارهای پیشرفته و روش های مدرن
  • آنالیز اسپم سایت و لینک های خراب شده و ترمیم آنها در مدتی زمانی کوتاه
  • آنالیز رنکینگ و ترافیک ورودی و بهینه سازی کلمات مناسب برای دریافت ترافیک بالاتر
  • سئو خارجی سایت و استفاده از خدمات رپورتاژ و بهینه سازی لینک های وروردی به سایت

اینها بخشی از پروسه هستند که در تحلیل سئو سایت شما به آنها دسترسی خواهید داشت. بررسی و آنالیز تمام موارد بالا نیاز به تجربه و تخصص بسیار بالایی دارد. تمامی خدمات نیز بایستی متناسب با سایت و شرایط آن مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از خدمات سایت اینترنتی Tahlilseo.com شما می توانید به تمامی خدمات به صورت کاملا بهینه شده و در فرصت بسیار کوتاه دسترسی داشته باشید. استفاده از این پروژه است که می تواند در کوتاه مدت باعث شود تا شما هم از این پس از جمله سایت های رتبه‌های بالاتر گوگل باشید.