شناسهٔ خبر: 64284 - سرویس دیگر رسانه ها

بررسی شرایط پیش خرید و تعداد واحد ها در برج نارنج ۸

منطقه ۲۲ یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار تهران است که در حال حاضر پروژه های ساختمانی بسیار وسیع و متعددی در این منطقه در حال ساخت و اجرا می باشد. یکی از این نوع از پروژه ها که دارای ساختاری بسیار متفاوت و منحر به فرد می باشد، برج نارنج ۸ است.

این برج یکی از برج های ۴ گانه نیروی زمینی ارتش است که در پهنه C شهرک چیتگر که به عنوان یکی از ایده آل ترین شهرک های منطقه ۲۲ از آن یاد می شود، قرار دارد. اگر قصد تهیه و پیش خرید برج نارنج ۸ را در دستور کار دارید، در ادامه اطلاعات کامل تری در خصوص این برج و مزایای آن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

لازم به ذکر است که بدانید که این برج برخلاف سایر پروژه های نیروی زمینی ارتش، توسط گروه ساختمانی مپنا در حال پیگیری است که این موضوع خود باعث افزایش بهره وری و همچنین امکاناتی ویژه به این برج داده است.

بررسی مشخصات و ویژگی های برج نارنج ۸ در منطقه ۲۲ شهرک چیتگر

برج نارنج ۸ در مقایسه با سایر برج های موجود در پهنه C شرایط مساعد تری دارد! از جمله مزایا و ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود اما قبل از بررسی مشخصات و ویژگی های این برج، بهتر است بدانید که برج نارنج ۸ در ۳۹ طبقه و تحت عنوان ۱ برج با ویژگی های ۵ طبقه منفی ،۱طبقه لابی و ۳۳ طبقه مسکونی در حال ساخت است.

واحد های این پروژه نیز از متراژ قابل قبولی برخوردار هستند که متراژ آن ها به صورت ۹۳-۱۱۰-۱۲۱-۱۳۵-۱۶۷-۲۴۵ متری است که از مزایای قابل توجه این واحد ها می توان به ویوی بسیار مناسب و زیبای کوه، دریاچه چیتگر، باغ موزه گیاه شناسی و... اشاره نمود که این موضوع خود باعث افزایش میزان زیبایی و خاص بودن واحد های این برج شده است.

برج نارنج ۸ به چه اماکنی دسترسی کامل و سریع دارد؟

همان طور که در موارد فوق نیز به آن اشاره نمودیم، برج نارنج ۸ در شهرک چیتگر و پهنه C قرار دارد. از آن جایی که شهرک چیتگر در ضلع غربی دریاچه قرار دارد، دسترسی به اتوبان های مهم تهران (بزرگراه های حکیم و همت) یکی از مزایای قابل توجه برج نارنج ۸ است.

از دیگر دسترسی های این برج می توان به مجموعه آبشار تهران، بازار بزرگ ایران مال، بازار بزرگ ایران مال و... اشاره نمود که این دسترسی ها خود به عنوان مهم ترین مزایای خرید واحد های برج نارنج به شمار می رود.

چه امکاناتی در برج نارنج ۸ وجود دارد که آن را ممتاز می سازد؟

امکانات یکی از مهم ترین مزایای برج های چند طبقه است که توجه به آن می تواند شرایط زندگی و همچنین فرهنگ برج نشینی را به حد بسیار بالایی افزایش دهد. برج نارنج ۸ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات قابل توجه ای دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها می پردازیم.

در موارد فوق به مهم ترین امکانات این برج یعنی موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به اماکن گردشگری و تفریحی تهران پرداختیم اما علاوه بر این موارد، خود برج نیز از تجهیزات لوکس و گران قیمتی تهیه و تشکیل شده است که این موضوع مجدد باعث افزایش امتیاز و محبوبیت برج نارنج در این منطقه به شمار می رود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:، لابی مجلل، ۴ لاین آسانسور مجزا، استخر ،سونا، جکوزی، کارواش اختصاصی، روف گاردن ، کافه ۳۶۰ درجه، کترینگ و لاندری اختصاصی، مجموعه ورزشی مجهز ،سالن بدنسازی، سالن اجتماعات جهت استفاده عموم ساکنین، آنتن مرکزی، اینترنت مرکزی، دوربین مدار بسته در تمامی طبقات، استفاده از متریال با کیفیت و برندهای مطرح بازار  و... اشاره نمود.