شناسهٔ خبر: 64538 - سرویس سایر حوزه‌ها

بهترین ویلاهای کردان را از سایت لوکس ویلا بخواهید

لوکس ویلا

کردان را می توان یکی از جذاب ترین و بهترین مناطق دیدنی اطراف برای سپری کردن تعطیلات و اوقات فراغت نامید چراکه کردان، روستایی خوش آب و هوا و سرسبز بوده و به لطف تنوع بالایی از انواع ویلاها، سفر خاطره انگیزی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. اما امروزه کردان در میان محبوب ترین مقاصد گردشگری قرار دارد و یکی از چالش های پیش روی گردشگران، اجاره ویلا در کردان است. در ادامه با ما همراه باشید تا با کردان، انواع ویلاهای منطقه و بهترین راه اجاره ویلا بیشتر آشنا شوید.

 

 

ابتدا نگاهی به کردان بیاندازیم

کردان روستایی در شمال غرب کرج و غرب تهران است و پایتخت نشین ها برای دسترسی به این روستا، میانگین یک ساعت در راه هستند اما این زمان یک ساعته برای روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین است می باشد لذا در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری راهی کردان شده و شاهد ترافیک های سنگینی در مسیر هستیم، این زمان یک ساعته گاه به بیش از ۲ ساعت هم می رسد.

کردان در گذشته های دور، بخشی از شهرستان چندار بود و چندان هم مورد اهمیت قرار نداشت و اما بعد از تقسیمات کشوری، در سال ۱۳۸۵ کردان با جمعیتی کمتر از ۴هزار نفر بخشی از شهرستان ساوجبلاغ شد و رفته رفته پایتخت نشین ها با طبیعت زیبای منطقه بیشتر آشنا شدند. بعد از اینکه گردشگران تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری کنند، با مشکل بزرگی با نام اجاره ویلا کردان روبرو شدند چراکه تعداد ویلاها در این منطقه کم بوده و از طرفی، تقاضا هم روز به روز بیشتر میشد لذا سرمایه گذاران بسیای وارد این روستا شدند تا با ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه ها، کردان را به قطب مهم اقتصادی شهرستان ساوجبلاغ تبدیل کنند.

 

 

اجاره ویلا در کردان

کردان به لطف تنوع بالایی که از انواع ویلاها و اقامتگاه ها دارد، پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای می باشد لذا از گردشگرانی که به دنبال اجاره ویلا ارزان در کردان هستند تا افرادی که به دنبال لوکس ترین و بهترین ویلاهای منطقه می گردند می توانند در این روستای زیبا و دیدنی، بهترین اقامتگاه مورد نظر را به صورت روزانه اجاره کرده و سفری جذاب و خاطره انگیز را باری خود رقم بزنند.

کردان جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که هرکدام جذابیت های خاص خود را داشته در کنار آن ها، به لطف طبیعت زیبا و کوه های مرتفع در اطراف روستا، گردشگران بسیاری هستند که میخواهند هزینه به مراتب کمتری برای اجاره ویلا کردان پرداخت کرده و بخش قابل توجهی از بودجه در نظر گرفته شده را صرف بازدید از جاذبه های گردشگری کردان و طبیعت گردی و کوهنوردی کنند. همچنین گردشگرانی هم هستند که میخواهند بنا به هر دلیلی، به سراغ ویلاهای ارزان قیمت بروند تا چند روزی فقط از آب و هوای دلنشین و طبیعت زیبای منطقه نهایت لذت را ببرند لذا برای این دسته از گردشگران، اجاره سوئیت در کردان و انتخاب بهترین سوئیت یک خوابه، دو خوابه و غیره با قیمتی مناسب و امکانات مطلوب می تواند انتخاب منطقی باشد.

اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید در نظر داشته باشید

کردان را با ویلاهای استخردارش میشناسند و به لطف تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار در کردان، این دسته از اقامتگاه ها بیشترین تنوع را در میان ویلاهای منطقه دارند. گردشگرانی که به دنبال اجاره ویلا استخردار هستند همواره می توانند میان تنوعی از ویلاهایی با استخرهای روباز و یا سرپوشیده به همراه امکانات مختلف از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره، بهترین را متناسب با بودجه و سلیقه انتخاب کنند اما در نظر داشته باشید ویلاهای استخردار کردان به دلیل تقاضای بالا، جزء گران قیمت ترین اقامتگاه های منطقه به شمار رفته و نرخ اجاره روزانه آن ها در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

کردان به لطف ارتفاعی که از سطح دریا دارد، از جمله مناطق ییلاقی اطراف تهران به شمار می رود لذا در این روستا طی روزهای گرم سال شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین هستیم و این موضوع باعث شده در فصل بهار و بخصوص تابستان، گردشگران به سراغ اجاره ویلا استخر روباز در کردان بروند چراکه از نظر آن ها، استخرهای روباز آبسرد زیر آفتاب سوزان در هوایی دلنشین بسیار لذت بخش می باشد اما با شروع شدن فصل پاییز، شرایط بطور کلی تغییر خواهد کرد.

 

 

اجاره ویلا کردان استخر آبگرم در کردان

با شروع شدن فصل پاییز تا اواسط بهار، کردان وارد سردترین روزهای خود می شود. در این روزهای سرد که در کردان شاهد هوای سوزناک به همراه بارش برف و باران هستیم، دیگر هیچ گردشگری به سراغ ویلاهای استخر روباز آبسرد نمی روند لذا تمامی ویلاهای کردان مجهز به استخرهای آبگرم می شوند. همواره در نظر داشته باشید برخی از ویلاهای استخردار کردان بنا به دلایل مختلفی، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار میگرند و از طرفی، به لطف افزایش تقاضا برای اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم بخصوص ویلاهای استخر سرپوشیده آبگرم، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها به مراتب افزایش خواهند یافت.

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

در کران تنوع بالایی از ویلاها با امکانات مختلف وجود دارد و گردشگران همواره به دنبال ویلاهایی متناسب با بودجه و سلیقه هستند لذا با مراجعه به سایت لوکس ویلا و تماس با کارشناسان سایت علاوه بر مشاوره جهت انتخاب بهترین ویلا، می توانند به آسانی نسبت به رزرو ویلا در کردان هم اقدام کنند. همچنین لوکس ویلا به لطف حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت های برای اجاره روزانه ویلا در کردان در کنار ارائه تنوع بالایی از انواع اقامتگاه های مختلف در این روستا، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را فراهم میسازد.