شناسهٔ خبر: 64553 - سرویس سایر حوزه‌ها

خیالتان را از مشکلات کامپیوتر و شبکه راحت کنید!

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری شاهد آن هستیم که بسیاری از امور در ادارات و محیط‌های کاری از حالت سنتی خارج شده و به صورتی کاملا مدرن انجام می‌شود. در واقع به جرأت می‌توان گفت که در محیط‌های اداری و کاری تمامی کارها به صورت الکترونیکی و به وسیله کامپیوترها انجام می‌شود. با این تفاوت که انجام الکترونیکی امور بسته به وسعت و حجم کاری ارائه دهنده خدمت متفاوت است و ممکن است در محیطی تمام کارها با تعداد کمی سیستم کامپیوتر انجام شود اما در محیط دیگری مجموعه‌ای از سیستم‌های کامپیوتری برای انجام آن نیاز باشد. الکترونیکی شدن خدمات باعث شده است که برای دسترسی به اطلاعات بسیاری از پایگاه‌های داده و اطلاعاتی از طریق سیستم شبکه به یکدیگر متصل شوند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن از مراجع مربوطه دریافت کنند.

ارائه خدمات بر بستر شبکه باعث شده است که نیاز به خدمات دیگری به نام پشتیانی شبکه مورد نیاز باشد تا بتواند با ارائه خدمات خود به صورت تمام و کمال از بستر شبکه پشتیبانی کرده و آن را در حالت آماده به کار نگه دارد. از این رو شرکت‌هایی تأسیس شده‌اند که با دعوت از متخصصان این حوزه خدمات پشتیبانی شبکه را به شرکت‌های استفاده کننده از خدمات شبکه ارائه نمایند.

اهمیت دریافت خدمات شبکه

ماهیت خدمات کامپیوتر و شبکه این است که هرازگاهی دچار مشکلات و اختلالانی شوند که ارائه خدمت را برای مدت زمانی با اختلال و قطعی مواجه کنند. این مشکلات و اختلالات در سیستم‌های کامپیوتری یا اختلال در شبکه می‌تواند خسارات زیادی را به ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت وارد کند. برای پیشگیری و جلوگیری از وارد شدن خسارت به خدمات قابل ارائه، یک راه پیش روی خدمات و کسب و کارها وجود دارد. این راه پیش‌بینی مشکلات احتمالی و طراحی سیستم و شبکه به نحوی است که دچار کمترین اختلال ممکن شود که برای رسیدن به این هدف شما به یک فرد یا شرکت ماهر در زمینه پشتیبانی خدمات شبکه نیاز دارید که با پایش مستمر شبکه کسب و کارتان از اختلالات احتمالی جلوگیری کرده و اتصال پایدار شبکه شما را تضمین کند.

پشتیبانی شبکه چیست؟

پشتیبانی شبکه در واقع به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات و اختلالات مربوط به شبکه انجام می‌شود که این اقدامات می‌تواند مربوط به تجهیزات سخت‌افزاری مانند کامپیوترها، سرورها، ماشین‌های اداری، و سایر تجهیزات سخت‌افزاری مربوط به شبکه (مانند کابل‌های شبکه، رک‌های سرور، ترانک شبکه و ...)  باشد و یا ممکن است مربوط به مشکلات نرم‌افزاری مانند سیستم عامل، کلاینت و نرم‌افزراهای سرور و ... باشد که توسط افراد متخصص یا شرکت‌های فعال در این حوزه به متقاضیان ارائه می‌شود.

شرکت آی تی پشتیبان

شرکت آی تی پشتیبان یک شرکت پیشرو و توانمند در زمینه ارائه خدمات پشتیانی شبکه‌های کامپیوتری است که در سال 1392 آغاز به کار کرده است. اصلی‌ترین و اساسی‌ترین خدماتی که شرکت آی‌ تی پشتیبان به مشتریان خود ارائه می‌کند خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری است که در کنار سایر خدمات مربوط به شبکه شامل خدمات اکتیو شبکه، خدمات پسیو شبکه، خدمات راه‌اندازی سرور و سایر خدمات در این زمینه را به متقاضیان این نوع خدمات با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت شرکت آی تی پشتیبان ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر رقبای فعال در این حوزه است. این سرعت عمل در ارائه خدمات از این رو اهمیت دارد که بسیاری از متقاضیان دریافت خدمات شبکه از زمان ارائه این خدمات توسط سایر شرکت‌ها گلایه دارند و نیازمند همکاری با شرکت‌هایی هستند که بتوانند در مواقع ضروری و مواقعی که قطعی یا اختلال در شبکه رخ می‌دهد با نهایت سرعت و در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف نمایند.

یکی دیگر از مسائلی که شرکت آی تی پشتیبان را از سایر شرکت‌های رقیب در این حوزه متمایز می‌کند استفاده از متخصصان  و کارشناسان خبره نسبت به هر موضوع و تخصص خاص خود است که این امر باعث می‌شود کارها به صورت کاملا با کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام شود. کارشناسان فعال در شرکت آی تی پشتیان حداقل 5 سال سابقه کار و فعالیت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه را دارند.

از آنجایی که استفاده از کامپیوتر در ارائه خدمات مختلف در سطح جامعه بسیار فراگیر شده است و شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای دسترسی سریع و با کیفیت به اطلاعات مختلف و ارائه خدمات لازم به گیرندگان خدمت از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنند، به همان اندازه نگهداری و پشتیبانی از سیستم‌های کامپیوتری و شبکه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر شما نیز از صاحبان کسب و کارهایی هستید که به واسطه ارائه خدمات خود از شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌کنید با واگذاری خدمات پشتیبانی شبکه خود به شرکت آی تی پشتیبان برای همیشه خیالتان را از مشکلات کامپیوتر و شبکه راحت کنید تا بتوانید در هر زمان با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن خدمات خود را بدون وقفه و اختلال ارائه نمایید.

منبع: Https://itposhtiban.com