شناسهٔ خبر: 9568 - سرویس دیگر رسانه ها

صدور مجوز چاپ 183 هزار نسخه قرآن در آذر امسال

معاون آموزشی و پژوهشی نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم از صدور مجوز چاپ 183 هزار نسخه قرآن در آذر امسال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ معاون آموزشی و پژوهشی نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به آمار چاپ و نشر قرآن در آذر امسال گفت: ماه گذشته، ۲۷ مجوز چاپ قرآن با شمارگان ۱۸۳ هزار و ۷۰۰ نسخه قرآن کریم صادر شد که از این تعداد، ۱۳ مورد چاپ جزئی و ۱۴ مورد دیگر نیز چاپ کلی بوده است.

وی با اشاره به تعداد نسخه‌های چاپ جزئی و کلی قرآن در همین ماه افزود: این تعداد مجوز، در حوزه چاپ جزئی با شمارگان ۱۰۹ هزار نسخه و در حوزه چاپ کلی، شمارگان ۷۴ هزار و ۷۰۰ نسخه را دربرگرفته است.

حاجی‌شریف در ادامه، تعداد مجوز نشر صادر شده قرآن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در آذر امسال مجوز نشر ۱۴ قرآن با شمارگان ۸۰ هزار نسخه صادر شده که از این تعداد، شش مجوز نشر جزئی با شمارگان ۴۴ هزار نسخه و ۸ مجوز نشر کلی با شمارگان ۳۶ هزار نسخه بوده‌اند.

معاون آموزشی و پژوهشی نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم، آمار ماه گذشته چاپ قرآن را با مدت مشابه در سال گذشته مقایسه و عنوان کرد: در آذر سال گذشته، ۱۱ مجوز چاپ قرآن با شمارگان ۶۸ هزار نسخه صادر شده بود.