شناسهٔ خبر: 21000 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بودجه 5500 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد از بودجه مصوب شده 5500 میلیارد تومانی دانشگاه تحت مدیریتش خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حمید میرزاده امروز دوشنبه در جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در این دانشگاه ۲۳۱ رشته علوم پزشکی ایجاد شده از افزایش این رشته ها در آینده خبر داد و گفت: طبق توافقات به عمل آمده با فرجی دانا وزیر سابق علوم، بسیاری از مشکلات دوره های تحصیلات تکمیلی در علوم پایه و فنی مهندسی برطرف شد.

وی از جذب یک هزار استاد در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی امسال جذب دانشگاه آزاد می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد درباره ارائه مقاله در این دانشگاه، اظهار داشت: حتی اگر ۱۰ درصد دانشجویان در دانشگاه آزاد مقاله ارائه دهند، سالانه ۵۰ هزار مقاله منتشر می شود.

به گفته میرزاده، بودجه کل دانشگاه آزاد ۵۵۰۰ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد این بودجه از طریق شهریه تحصیلات تکمیلی به دست می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه ۳۶ سال است با آیت الله هاشمی رفسنجانی همکاری می کند و وی را از نزدیک می شناسد، تاکید کرد که سال ۶۱ همزمان که رئیس هیأت امنا فرمانده جنگ بود، دانشگاه را هم تاسیس کرد، در واقع لقمان کشورمان به شمار می آید و با این دانشگاه بسیاری از جوانان صاحب شغل و زندگی شدند.

نظر شما