شناسهٔ خبر: 21619 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب شد

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدرضا جوادی یگانه» را به عنوان رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ در متن حکم وزیر ارشاد آمده است: 

نظر به مراتب علمی و فرهنگی و سوابق درخشان جنابعالی در زمینه‌های اجرایی به موجب این حکم به سمت رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب می‌شوید. 

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، در برقراری ارتباط علمی با نیروهای متخصص و خلاق و انجام طرح‌های پژوهشی در زمینه‌ فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری مؤسسات و جوامع علمی و پژوهشی داخلی و خارج از کشور و اعضای محترم هیات امنا موفق و مؤید باشید.

دكتر محمدرضا جوادی يگانه، استاديار گروه جامعه شناسی دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است.

وی مدرك كارشناسی را در رشته پژوهشگری از دانشگاه تهران(۱۳۷۳)، مدرك كارشناسي ارشد را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبايی (۱۳۷۷) و مدرك دكترا را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه تربيت مدرس(۱۳۸۳) اخذ کرده است. عنوان رساله وی در دوره كارشناسی ارشد «ايدئولوژي هاي حاكم بر برنامه اول و دوم توسعه» و دوره دكتری « دو راهی اجتماعي و عوامل موثر بر رفتار مردم در اين موقعيت» بوده است.

جوايز و تقديرنامه‏‌های وی، كسب رتبه اول پژوهشگر برگزيده سازمان صدا و سيما در پنجمين جشنواره بزرگداشت پژوهشگران برگزيده سال، كسب رتبه سوم هشتمين دوره كتاب سال دانشجويی در زمينه تأليف در علوم انسانی، برای كتاب «تغييرات اجتماعي برنامه ريزی شده» و همچنين تشويق از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشتمين دوره انتخاب پژوهش فرهنگی سال برای پژوهش «دوراهی اجتماعی و عوامل موثر بر رفتار مردم در اين موقعيت» است.

نظر شما