شناسهٔ خبر: 21954 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرفسور خدادوست در دانشگاه تهران سخنرانی می‌کند

مراسم سخنرانی پروفسور علی‌اصغر خدادوست درباره انسان‌شناسی در مدیریت به زودی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمود اسعدی مدیر سرای چهره‌های ماندگار و استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: برنامه سخنرانی پروفسور خدادوست در ادامه و تداوم سخنرانی‌های میان‌رشته‌ای برگزار می‌شود و سومین برنامه از این سخنرانی‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: پیش‌تر، برنامه سخنرانی پروفسور مجید سمیعی را درباره شیوه عملکرد مغز در مدیریت و همچنین سخنرانی پروفسور فضل‌الله رضا را درباره جهان‌شناسی و مدیریت برگزار کردیم و حالا نوبت به برگزاری برنامه پروفسور خدادوست رسیده است که قرار است درباره انسان‌شناسی در مدیریت صحبت کنند. همان‌طور که مشخص است همه سخنرانانی که این برنامه برایشان برپا شده از چهره‌های ماندگار کشورمان هستند.

مدیر سرای چهره‌های ماندگار ادامه داد: برنامه سخنرانی پروفسور خدادوست روز 5 مهر از ساعت 10 تا 12 در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. در ابتدا دکتر طهمورث حسن‌‌قلی‌پور به بیان سخنانی خواهد پرداخت. من نیز در این برنامه چند دقیقه‌ای سخنرانی خواهم داشت و سپس پروفسور خدادوست سخنرانی خواهد داشت. پایان جلسه نیز با پرسش و پاسخ همراه خواهد بود.

اسعدی گفت: ورود عموم علاقه‌مندان به این جلسه آزاد خواهد بود.

پروفسور خدادوست متولد سال 1314 در شیراز است و بارها به عنوان بهترین جراح پیوند قرنیه در دنیا معرفی شده است.

نظر شما