شناسهٔ خبر: 18247 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت موسیقی «یک داستان اخلاقی» قبل از آغاز پیش‌تولید فیلم

محمدعلی سجادی کارگردان فیلم سینمایی «یک داستان اخلاقی» از ساخت موسیقی این فیلم توسط کارن همایون فر پیش از آغاز پیش‌تولید خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدعلی سجادی کارگردان سینمای ایران که به تازگی مجوز ساخت فیلم سینمایی «یک داستان اخلاقی» را دریافت کرده است درباره روند تولید این فیلم سینمایی گفت: حدود ۲ ماه از دریافت مجوز ساخت این فیلم سینمایی می گذرد و همچنان در تب و تاب آغاز پیش‌تولید «یک داستان اخلاقی» هستم ولی هنوز به نتیجه روشنی نرسیده‌ام.

این کارگردان با اشاره به این مطلب که ساخت موسیقی این فیلم سینمایی در حال انجام است، بیان کرد: تنها مرحله از این فیلم سینمایی که در حال انجام است ساخت موسیقی فیلم توسط کارن همایون‌فر است.

وی درباره دلایل ساخت موسیقی این فیلم پیش از آغاز و انجام فیلمبرداری توضیح داد: این فیلم سینمایی ساختار ویژه‌ای دارد. «یک داستان اخلاقی» این ویژگی را دارد که موسیقی باید اول ساخته شود یعنی داستان و شیوه روایت این ظرفیت را دارد که موسیقی مجزا از پیکره کلی فیلم ساخته شود. داستان این فیلم سینمایی مضمونی اجتماعی دارد و امیدوارم مراحل پیش‌تولید «یک داستان اخلاقی» هرچه زودتر به انجام برسد.

این کارگردان در پایان صحبت های خود با اشاره به نمایش مستند «سیاوشان» گفت: این فیلم مستند روز دوشنبه ۹ تیرماه در سینما تک خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

نظر شما