شناسهٔ خبر: 19525 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضا ناجی: افتخار می‌کنم در فیلمی برای غزه حضور پیدا کنم

ناجی درحاشیه راهپیمایی روز قدس با اعلام انزجار از کشتار غیر نظامیان در غزه گفت: از خدا می خواهم نسل ظالم و آدمکش برای همیشه از این کره خاکی محو شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ جمعی از اهالی سینما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با اعلام حمایت از مقاومت مردم غزه نسبت به کشتار غیر نظامیان اعلام انزجار کردند.

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: همه‌ی ما ایرانی و مسلمان هستیم و هرجایی که برای مسلمانی گرفتاری پیش آید انگار به ما ظلمی وارد شده است. از خدا می خواهم نسل ظالم و آدمکش برای همیشه از این کره خاکی محو شود.

وی اضافه کرد: مردم غزه امروز به بدبختی رژیم نامردی گرفتار شدند که نسل کشی و کودک کشی می کند و تمام هنرمندان خواستند با حضور خودشان با مردم غزه همدردی کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون اضافه کرد: وظیفه هر مسلمان است که با هم نوعان خودش همدردی کند و  من هم مثل سایر هنرمندان که وظیفه خودشان می دانند با مردم غزه همدردی کنند اگر فیلمی هم در حمایت از این مردم تولید شود در آن حضور خواهم داشت.

«بچه‌های آسمان»، «تولد یک پروانه»، «باران»، «پرنده باز کوچک»، «سوداگر»، «بید مجنون»، «باغ‌های کندلوس»، «برای آمدنت دعا می‌کنم»، «یک قدم تا خدا»و «آواز گنجشک‌ها» از جمله فیلم‌هایی است که رضا ناجی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

نظر شما