شناسهٔ خبر: 65965 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

۶ پارک آبی دبی با بهترین امکانات

دبی که به‌خاطر انواع تفریحات و سرگرمی‌های مختلف جذابش معروف است، پارک‌های آبی هیجان‌انگیزی دارد که مراکز تفریحی مهمی برای فرار از گرمای شهر و آب‌تنی هستند. برخی از ساکنان دبی و گردشگرانی که در فصل تابستان به دبی سفر می‌کنند، اغلب به این پارک‌های آبی سر می‌زنند تا علاوه بر لذت‌بردن از شنا و آبتنی، بهترین سرسره‌های آبی دنیا و ماجراجویی در رودخانه‌های مصنوعی را تجربه کنند. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین پارک‌های آبی دبی می‌پردازیم.

۶ پارک آبی دبی با بهترین امکانات

برترین پارک‌های آبی در دبی

پارک‌های آبی دبی، در همه جای دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند، چرا که برترین تجهیزات و امکانات مدرن در این پارک‌ها ایجاد شده است. در این نوشته قصد داریم شش مورد از معروف‌ترین و وسیع‌ترین پارک‌های آبی در دبی را که می‌توانید در تور دبی به آنها مراجعه کنید را معرفی کنیم:

1. پارک آبی آیس‌لند

2. پارک آبی وایلد وادی

3. پارک آبی آکواونچر آتلانتیس

4. پارک آبی اسپلش اند پارتی

5. پارک آبی دریم لند

6. پارک آبی لاگونا

پارک آبی آیس‌لند

پارک آبی آیس‌لند، واقع در منطقه راس‌الخیمه، 103 هزار مترمربع وسعت دارد و فضایی شبیه به قطب جنوب در آن ایجاد شده است. در اینجا، مکان‌های مخصوص استراحت منحصربه‌فردی به سبک اسکیموها را خواهید یافت که ممکن است قبلاً با آن‌ها برخورد نکرده باشید.

ویژگی‌های مهم پارک آبی آیس‌لند:

30 سرسره آبی هیجان‌انگیز

بزرگ‌ترین آبشار مصنوعی در جهان

استخرهایی با موج برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان

سالن‌های چوبی و ساحلی

ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 19 بعد از ظهر و جمعه ها تا ساعت 22:00 افزایش یافته است.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی که در بین 10 پارک آبی برتر جهان قرار دارد، در خیابان جمیرا دبی واقع شده است. در این پارک که از امکانات پیشرفته و روز دنیا برخوردار است، دمای مطلوبی را در تمام طول سال حکم‌فرماست.

با خرید بلیط دبی و مراجعه به این پارک، می‌توانید برخی از مرتفع‌ترین سرسره‌های آبی جهان را تجربه کنید یا با موج‌سواری در استخرهای موج مصنوعی، هیجان خود را افزایش دهید.

این پارک دارای کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی است که می‌توانید از صرف غذا در آنها لذت ببرید.

ساعت کاری پارک همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 18 بعد از ظهر است.

پارک آبی آکواونچر آتلانتیس

پارک آبی آکوانچر آتلانتیس، یک جاذبه مهم تفریحی در دبی، در جزیره پالم واقع شده است. این پارک آبی هیجان‌انگیز دارای مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، از جمله سرسره‌های آبی، ترن هوایی، و استخرهای موج است.

بلیط‌های خریداری‌شده برای ورود به این پارک، غیرقابل‌استرداد است. مهمانانی که در هتل آتلانتیس اقامت می‌کنند می‌توانند از بلیط‌های با تخفیف برخوردار شوند.

این پارک دارای 16 کافه و رستوران است که می‌توانید پس از تفریح در آب، انواع فست فودها، وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌های سرد و دسرها را در آنها میل کنید. ساعات کاری پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 عصر است.

بهترین امکانات پارک:

آکواریوم لاست چمبرز

بخش دلفین‌ها و شیرهای دریایی

سرسره پرش مطمئن

سرسره The Revenge of the Gods

سرسره مخصوص مسابقه و رقابت

امکان غواصی در اعماق آب‌ها

سرسره هیجان‌انگیز حمله کوسه‌ها

رودخانه سواری ماجراجویانه

سرسره ترن آبی آتلانتیس

منطقه کودکان: یک فضای اختصاصی برای بچه‌ها در پارک ایجاد شده که آنها می‌توانند با خیال راحت از تفریحات آبی آنجا لذت ببرند.

منطقه حمام آفتاب: یک منطقه ساحلی خصوصی 700 متری برای استراحت و آفتاب گرفتن در این پارک، دسترس است.

۶ پارک آبی دبی با بهترین امکانات

پارک آبی اسپلش اند پارتی

اسپلش اند پارتی، یک پارک آبی مهیج و لذت‌بخش است که به طور خاص برای کودکان زیر 12 سال طراحی شده است. به دلیل تدابیر ایمنی عالی که در این پارک ایجاد شده، والدین می‌توانند با اطمینان فرزندان خود را در این پارک تنها بگذارند تا از بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف آبی لذت ببرند.

این پارک دارای چندین سرسره هیجان‌انگیز است که برای کودکان طراحی شده است. علاوه بر این، والدین می‌توانند جشن تولد فرزندان خود را در اینجا برگزار کنند و لحظات به‌یادماندنی را برای فرزندان خود رقم بزنند.

ساعت کاری پارک اسپلش اند پارتی، همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر است.

پارک آبی دریم لند

پارک آبی دریم لند دبی یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی در منطقه است که مجموعه‌ای از سرسره‌های هیجان‌انگیز را در خود جای‌داده است. این پارک با 25 نوع جاذبه آبی مختلف، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه و آسیا شناخته می‌شود که سالانه مورد بازبینی استانداردهای کیفی قرار می‌گیرد.

امکانات هیجان‌انگیز دریم لند:

سرسره 40 متری Twister: با این سرسره که یکی از مهیج‌ترین سرسره‌های پارک است، هیجان سقوط از یک برج 40 متری را تجربه کنید.

بلک هول: این سرسره‌های شیب‌دار شما را به یک سیاه‌چاله‌ تاریک هدایت می‌کنند.

جاذبه‌های دیگر عبارت‌اند از استخر آب شور، رودخانه آرام و استخر موج.

ساعات کاری پارک دریم لند از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 صبح تا 18:00 و جمعه از 10:00 صبح تا 7:30 عصر است.

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا، واقع در منطقه لامر، یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات آبی در تور دبی است. این پارک وسیع با طیف متنوعی از ورزش‌های آبی و سرسره‌ها، پذیرای بازدیدکنندگان در تمام سنین، از کودکان تا بزرگسالان است.

فعالیت‌های هیجان‌انگیز در پارک آبی لاگونا:

سرسره‌های مختلف

تونل‌های آبی

رودخانه‌های هیجان‌انگیز مصنوعی

امکان موج‌سواری

منطقه مخصوص کودکان: یک منطقه بازی امن که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است.

روزهای اختصاصی بانوان: هر پنجشنبه از ساعت 7:00 تا 2:00 بامداد، پارک منحصراً به زنان اختصاص می‌یابد تا شب بی‌نظیر داشته باشند. ساعات کاری مجموعه، همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر است.

۶ پارک آبی دبی با بهترین امکانات

کلام آخر 

پارک‌های آبی دبی نه‌تنها سرگرمی و هیجان خاصی را به گردشگران ارائه می‌دهند، بلکه یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای فرار از آب‌وهوای گرم و خشک شهر هستند. در این مطلب تعدادی از بهترین پارک‌های آبی دبی را معرفی کردیم. چه به دنبال سرسره سواری‌های هیجان‌انگیز هستید و چه می‌خواهید یک روز آرام در کنار آب داشته باشید، حتماً به پارک‌های آبی و مهیج دبی مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما