شناسهٔ خبر: 58102 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پذیرش ۳۹۰ هزار نفر در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی بدون کنکور برای موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور برای پذیرش در بهمن ۹۷ تعداد ۳۹۰ هزار نفر است.

پذیرش ۳۹۰ هزار نفر در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: جزئیات پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور برای بهمن ماه ۱۳۹۷ برمبنای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی منتشر شد.

وی افزود: ۸ هزار و ۷۷۱ کدرشته محل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور دانشجو می پذیرد که ظرفیت پذیرش این مراکز ۳۹۰ هزار نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای  پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مؤسسات غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند)، می توانند به دفترچه مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌ های تحصیلی و دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به جداول رشته های مربوطه که در سایت سازمان سنجش اعلام شده است مراجعه کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان می توانند از ۲۹ دی تا ۱۰ بهمن ۹۷ پس از پرداخت هزینه ثبت نام در سایت سازمان سنجش به سایت یا مستقیم به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

نظر شما