شناسهٔ خبر: 10050 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سایت آموزش مجازی مهدویت رونمایی شد

نخستین سایت آموزش مجازی مهدویت استان تهران همزمان با آغاز سالروز امامت حضرت ولی‌عصر(ع) با هدف نشر و گسترش معارف مهدویت رونمایی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ همزمان با سالروز آغاز امامت صاحب الزمان(عج) در روز نهم ربیع‌الاول (شنبه ۲۱ دی ماه) سایت آموزش مجازی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این سایت آموزشی مجازی مهدوی دوره‌های آموزشی با نام «۱۲_۱۲» بارگذاری شده است که به معنای آموزش دوازده موضوع درباره دوازدهمین امام است، بارگذاری شده است که دسترسی به فایل متون بعد از ثبت‌نام در این سایت آموزشی مقدور خواهند بود.

 

بر اساس این گزارش، کاربران با مطالعه دروس طبق جدول زمان‌بندی مندرج در دفترچه راهنما، در سه آزمون شرکت می‌کنند که ۱۲ درس به در قالب سه بخش طراحی شده است که پس از کسب حداقل ۶۰ درصد امتیاز در هر سه آزمون، گواهی به صورت مجازی، صادر خواهد شد.

منابع درسی متون از کتاب «درسنامه نگین آفرینش» تألیف جمعی از محققان مرکز تخصصی مهدویت قم است که موضوعاتی نظیر دوران پنهان زیستن حضرت، فواید غیبت امام زمان(عج)، شرایط ظهور، حکومت جهانی و آسیب‌شناسی مباحث مهدویت مطرح شده است.

همچنین دوره‌های آموزشی با موضوعات مختلف نیز بنابر نیاز روز و به مرور زمان بارگذاری می‌شود، البته هزینه ثبت‌نام در دوره‌ها مبلغ ۵۰ هزار ریال است. علاقه‌مندان جهت مشاهده نخستین سایت آموزشی مجازی مهدوی استان تهران می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

نظر شما