شناسهٔ خبر: 10130 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسئولان سینمایی مقصر اصلی وضع سینماهای حال حاضر هستند

حسین فرح بخش گفت: مسئولان سینمایی دهه 60 در وضع بیمارگونه سینما مقصر است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ "حسین فرح بخش" تهیه کننده فیلم سینمایی "نازنین" گفت: سالها پیش سابقه همکاری با "مهدی گلستانه" را در "درد سر بزرگ" داشتم. این فیلم از نظر من و "علیخانی" تجربه خوبی بود و این نشان از همکاری دو طرفه بوده است، بنابراین فرصتی دوباره برای همکاری با یکدیگر پیدا کردیم.  
این تهیه کننده در پاسخ به اینکه آیا اسم "نازنین" به فروش فیلم کمک کرده اظهار داشت: در این سینمای بیمار و مریض که رنجش آن به وضوح به چشم می‌خورد دیگر کسی به سینما نمی‌رود و مقصران اصلی آن هم مسئولان سینمای دهه‌ی ۶۰ هستند.  
وی تصریح کرد: متأسفانه سینما هنوز هم در آزردگی به سر‌ می‌برد پس باید درکنار هم تلاش کنیم تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم.  
فرحبخش همچنین درخصوص فروش "نازنین" گفت: خداروشکر از فروش فیلم راضی هستم، "نازنین" توانست در جذب مخاطب و فروش موفق باشد.  
تهیه کننده فیلم سینمایی "عطش" در پاسخ به اینکه استفاده از ستاره در پروژه در فروش بالای آن تأثیرگذار بود یا خیر، عنوان کرد:  اگر در "نازنین" بازیگر چهره هم استفاده می‌کردیم بازهم فروش آن به همین میزان بود که در این آشفته بازار اکران توانست فروش قابل توجهی داشته باشد.  
وی به سختی کار هنگام ساخت این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: "نازنین" در شرایط سختی فلیم‌برداری شد، در ماه مبارک رمضان بدلیل روزه‌دار بودن عوامل، پروژه با سختی پیش رفت.  
وی ادامه داد: نزدیک ۲۰ روز در ماه مبارک رمضان فیلم‌برداری داشتیم اما طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود ۴ بعدازظهر به بعد تصویربرداری آغاز می‌شد تا گروه اذیت نشوند اما به اعتقاد من اگر نظم در کار حاکم باشد به طور قطع اثر لذت بخش خواهد بود. ​

نظر شما