شناسهٔ خبر: 10177 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی علوم: دانشگاه ایرانیان پرونده‌ای در دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم ندارد

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم گفت: دانشگاه ایرانیان هیچ مجوزی برای فعالیت نگرفته و پرونده‌ای در این دفتر وزارت علوم ندارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ کارن ابری‌نیا مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی کشور افزود: دانشگاه ایرانیان هیچ پرونده‌ای در دفتر آموزش عالی غیر دولتی ندارد.

ابری‌نیا اضافه کرد: نقطه آغاز و شروع برای ثبت و پیگیری و فعالیت دانشگاه‌‌های غیر دولتی در دفتر آموزش عالی غیر دولتی است و هیچ مکان دیگری برای این کار وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برای ثبت دانشگاه فرم‌ها و مراحل قانونی خاصی وجود دارد و دانشگاه ایرانیان سابقه‌ای در این مرحله ندارد.

ابری‌نیا در ادامه اظهار داشت: دانشگاه ایرانیان در سال ۸۹ با گرفتن موافقت اصولی روند کاری خود را آغاز کرده است ولی موافقت اصولی یک تاریخ یک‌ساله دارد و بعد از آن باید موافقت قطعی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ایرانیان تا سال ۹۰ می‌توانسته با داشتن موافقت اصولی فعالیت کند، اضافه کرد: شاید احمدی‌نژاد از بخش‌های دیگر وزارت علوم در دولت قبل مجوز گرفته است.

ابری‌نیا در پاسخ به این سوال که مگر بخش‌های دیگر هم می‌توانند به دانشگاه ایرانیان مجوز فعالیت بدهند، افزود: در دولت قبل خیلی کارها انجام داده‌اند و انجام شده‌است.

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی کشور در خاتمه ادامه داد: تا آنجایی که من اطلاع دارم، دانشگاه ایرانیان هیچ اقدامی برای انجام فعالیت در این دفتر نداشته است.

نظر شما