شناسهٔ خبر: 10220 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری چهارمین دوره مسابقه عکاسی «از این زاویه» با عنوان گنبد بهشت

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برگزاری چهارمین دوره مسابقه عکاسی «از این زاویه» با عنوان گنبد بهشت در شبکه اجتماعی زمزم ویژه تمامی دانشگاهیانی که به حج و عمره مشرف شده‌اند، خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ بیژن لطفی مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: ستاد عمره در ادامه سلسله مسابقات «از این زاویه» چهارمین دوره این مسابقات را با عنوان مسابقه عکاسی "گنبد بهشت" برگزار می‌کند.

وی افزود: تمامی دانشگاهیانی که تاکنون به عمره مفرده مشرف شده‌اند، می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه عکس های خود که از گنبد سبز مسجدالنبی گرفته‌اند را در گروه "خضرا" که در شبکه اجتماعی زمزم ایجاد شده، بارگذاری کنند.

لطفی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه بعد از ورود به شبکه اجتماعی زمزم و عضویت در گروه خضرا، می‌توانند عکس منتخب خود را در این گروه منتشر نمایند.

وی پیرامون تنها محدودیت این مسابقه اظهار داشت: تنها محدودیت این مسابقه موضوع آن است که باید در عکس‌های ارسال شده، تصویر گنبد مبارک حضرت رسول (ص) وجود داشته باشد، در غیر این صورت عکس‌های ارسالی در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه افزود: با توجه به اصل اعتماد که به دانشگاهیان عمره‌گزار شده است، بدیهی است تمامی عکس‌هایی که در این گروه منتشر می‌شوند باید توسط خود فرد گرفته شده باشد.

وی با اشاره به مهلت شرکت در این مسابقه گفت: عمره گزاران از ۲۲ دی تا ۱۲ بهمن ماه فرصت دارند جهت شرکت در مسابقه عکس‌های خود را در شبکه اجتماعی زمزم بارگذاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به برترین عکس ارسال شده در این مسابقه یک سهمیه عمره و جوایز نفیس و ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

نظر شما