شناسهٔ خبر: 10239 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از کتاب درخشش در جشنواره فیلم فجر

کتاب درخشش با موضوع نکوداشت مهدی هاشمی، هما روستا و جهانگیر میرشکاری درافتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا از سی و سومین جشنواره فیلم فجر، این کتاب به اهتمام مینا اکبری به بررسی زندگی و آثار سه هنرمندی خواهد پرداخت که نکوداشت آنها در برنامه های جشنواره فیلم فجر امسال قرار دارد.

مینا اکبری در این باره گفت: درکتاب درخشش نوشته هایی از معاونت سینمایی و دبیر جشنواره در کنار بخش های دانشنامه ایی و تالیفی و آلبوم عکس گنجانده شده تا این کتاب به عنوان یادگاری از تجلیل این هنرمندان دراختیار علاقه مندان سینمای ایران قرار بگیرد.

وی افزود: این کتاب با همراهی تعدادی از همکاران در حال آماده سازی است و با توجه به فرصت کوتاه وامکاناتی که در اختیار داشتیم سعی کرده ایم به بهترین شکل ممکن آماده انتشار شود.

در ادوار پیشین جشنواره فیلم فجر چندین جلد کتاب با توجه به بخش های مختلف جشنواره منتشر شده است. این برای اولین بار است که در جشنواره شاهد انتشار کتاب درباره هنرمندان سینمای ایران در بخش نکو داشت ها خواهیم بود.

اکبری روزنامه نگار و نویسنده سینمایی و در دو دهه اخیر سابقه همکاری با نشریات روزانه و تخصصی به عنوان خبرنگار، نویسنده و سردبیر را داشته است. وی که هم اکنون دبیر صفحات ادب و هنر روزنامه اعتماد است. پیش از این کتاب کارگردانان توسط موزه سینمای ایران از اکبری منتشر شده است.

درخشش در ۳۰۰ صفحه، در قطع خشتی همزمان با نکوداشت این سه هنرمند درجشنواره فیلم فجر منتشر خواهد شد.

نظر شما