شناسهٔ خبر: 10242 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«اهمیت جامعه در اسلام» از نگاه شبکه سحر

پخش مجموعه برنامه «گزارش ویژه» با موضوع "اهمیت جامعه در اسلام" از سیمای انگلیسی شبکه سحر آغاز شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر؛ این برنامه در دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در لندن تولید شده و در قالب ۴۵ قسمت ۱۰ دقیقه ای، سه روز در هفته از سیمای انگلیسی پخش می‌شود. 
محمد شمالی، کارشناس مسایل اسلامی، سخنران این برنامه است و در مرکز اسلامی لندن و در بین مسلمانان ساکن این شهر پیرامون مباحث مرتبط با جامعه اسلامی به سخنرانی می‌پردازد. 
از جمله محورها و مباحثی که در برنامه "گزارش ویژه" مورد بحث و بررسی قرار می گیرد می توان به "راه رشد جامعه از نظر قرآن"، "تاکید اسلام بر رفع اختلافات در جامعه"، "ضرورت توجه به ازدواج و تشکیل خانواده به عنوان نهاد مهم و سازنده در هر جامعه"، "اهمیت نماز جمعه و حج به عنوان دو اجتماع مهم مسلمانان"، "اجتماع مسلمانان در اعیاد و سوگواری های اسلامی"، "تاکید اسلام بر انفاق، زکات و خمس به عنوان اقدامات مفید و ضروری اجتماعی"، "امنیت، نیاز ضروری همه جوامع"، "پوشش مناسب در جوامع اسلامی"، "تربیت دینی و انتقال آموزه های اسلامی در مدرسه و جامعه"، "اهمیت و جایگاه شادی و نشاط در جامعه از منظر اسلام" و "اشتغال، ضامن آرامش در جامعه اسلامی" اشاره کرد. 
گفتنی است، این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۵ به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می‌شود.

نظر شما