شناسهٔ خبر: 10249 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسابقه کتابخوانی «پیام‌آور رحمت» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «پیام‌آور رحمت» به مناسبت هفته وحدت و به همت کتابخانه مسجدالنبی(ص) منطقه 21 برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ مسابقه کتابخوانی «پیام‌آور رحمت» ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ارﺗﻘﺎی معارف دینی و اخلاقی، آشنایی با سیره اهل بیت(ع) و ﮔﺴﺘﺮش ﻓﺮھﻨﮓ ﮐﺘﺎب و ﮐﺘﺎﺑﺨﻮاﻧﯽ از امروز تا ۳۰ دی برگزار می‌شود.

این مسابقه از ﮐﺘﺎب «سیره عملی اهل بیت(ع)، حضرت محمد مصطفی(ص)» ﺗأﻟﯿﻒ ﺳﯿﺪکاظم ارفع برگزار می‌شود و علاقه‌مندان ﺗﺎ مهلت یاد شده می‌توانند ﺑﺎ رﺟﻮع ﺑﻪ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ مسجدالنبی(ص) در اﯾﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﻪ ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﮔﺎن ﻧﯿﺰ ﺟﻮاﯾﺰی اھﺪا ﺧﻮاھﺪ ﺷﺪ.

نویسنده کتاب مذکور در بخشی از آن آورده است: «بعثت پیامبر اکرم(ص) زمان بررسى عملکرد ما در تزکیه مردم است. این روزها یادآور حسن سلوک پیامبر مهربانى است که امانت، صدق و وفادارى او شهره جهان شده است. نظافت و نظم، احترام به مردم، جوانمردى و ده‏ها خصلت روحى دیگر او باعث شد تا انسان‏ها فوج‏فوج به دین اسلام گرایش یابند. نقش رفتار پیامبر اکرم(ص) و اصحاب آن بزرگوار به همراه دستورات انسان‏ساز بود که توانست اعراب جاهلیت را تربیت کند. نفس‏هاى سرکش اعراب جاهلى با این دستورات آرام گرفت و تطهیر شد.»

گفتنی است که ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ مسجدالنبی(ص) واﻗﻊ در تهرانسر، بلوار لاله، خیابان شهید طالبی، کوچه ۲۷ مرکزی، ھﺮ روز از ﺳﺎﻋﺖ ۸ -۱۸ ﻣﯿﺰﺑﺎن شهروندان اﺳﺖ و علاقه‌مندان ﺑﺮای ﮐﺴﺐ اطﻼﻋﺎت ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎس ۴۴۵۲۶۴۶۲ ﺗﻤﺎس ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ.

نظر شما