شناسهٔ خبر: 10322 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازيگر «ورود آقايان ممنوع» از بيمارستان مرخص شد

هنرمندان پيشكسوت را به فراموشی سپرده‌اند و تنها به افراد به اصطلاح بازيگر توجه می‎كنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ كتايون اميرابراهيمي، بازيگر پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون با اشاره به وضعيت فعلي خود دگفت: از بيمارستان مرخص شده‌ام ولي مدتي طولاني است كه به دليل داشتن "سرطان" و عمل‌هاي بسيار در بيمارستان بستري مي‌شوم. 
وي افزود: متأسفانه با هنرمندان پيشكسوت رفتار خوبي نشده و كسي سراغي از ما نمي‌گيرد. 
بازيگر سريال "كوچه اقاقيا" تصريح كرد: متأسفانه در سينما اخلاق و احترام وجود ندارد و براي هنرمنداني چون ما هيچ‌گونه ارزشي قائل نيستند. 
اميرابراهيمي، با اشاره به جوانان به اصطلاح بازيگر اظهار داشت: امروزه به هنرمند بودن جواناني كه در عرصه بازيگري با هرگونه رابطه‌اي ظاهر مي‌شوند، كاري ندارند و فقط دستمزدهاي سنگين به خاطر زيبايي‌هاي آنان و جذب مخاطب به آن‌ها داده مي‌شود. 
اميرابراهيمي، ادامه داد: بارها در بيمارستان بستري شدم و به كرات سر لوكيشن‌ها دچار سانحه شده بودم ولي هيچ مسئولي سراغ مرا نگرفت. 
وي افزود: در زمان بستري شدن خود در هفته گذشته، تنها مردمي كه در بيمارستان بودند، به عيادتم آمدند و نهايت تشكر را از آنان دارم. 
گفتني است، "كتايون اميرابراهيمي" با سريال "بدون شرح" (مهدي مظلومي) در سال ۱۳۸۰ بار ديگر به دنياي بازيگري برگشت و در سال ۱۳۸۱ در سريال "كوچه اقاقيا" به كارگرداني "رضا عطاران" در نقش "گل‌نسا" كه همسر فوت شده "منوچهر نوذري" بود به شكل روح ظاهر مي‌شد و با "منوچهر نوذري" صحبت مي‌كرد به ايفاي نقش پرداخت، پس از آن در سال ۱۳۸۳ و با فيلم "بازنده" به سينما بازگشت، او نقشي هم در فيلم "ورود آقايان ممنوع" به كارگرداني "رامبد جوان" داشت كه حاشيه‌هايي را با خود به همراه داشت. ​

نظر شما