شناسهٔ خبر: 10367 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بروز تنش، علت لغو سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه آزاد بجنورد اعلام شد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی درباره لغو سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه بجنورد که به دعوت یکی از تشکل‌ها قرار بود، انجام شود، بروز تنش اعلام کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ چندی پیش سعید جلیلی به دعوت یکی از تشکل‌های واحد بجنورد دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود به مناسبت بزرگداشت روز ۹ دی در این واحد دانشگاهی حضور یابد که حضور او در این دانشگاه لغو شد.

در همین راستا طاها هاشمی - معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه برگزاری مراسم مذکور قرار بود در زمان امتحانات دانشگاه انجام شود، گفت: رئیس دانشگاه با من تماس گرفت و گفت با توجه به جوی که وجود دارد ممکن است با برگزاری این مراسم تنش ایجاد شود. من نیز به او گفتم اگر هر مشکلی در دانشگاه ایجاد شود مسئولش رئیس واحد دانشگاهی است بنابراین خودتان در این باره تصمیم بگیرید و او نیز گفت که این مراسم را لغو می‌کنم.

وی افزود: پس از لغو این مراسم فردی با من تماس گرفت و گفت باید برگزار شود اما من به او گفتم ما در ابتدا مسئول ایجاد آرامش در دانشگاه برای برگزاری امتحانات هستیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشجویان اصلاح طلب در تمام دانشگاه‌ها وجود دارند اظهار کرد: اگر در هشت سال گذشته این دانشجویان صحبتی نمی‌کردند به دلیل این بود که شرایطش وجود نداشت اما در حال حاضر با روی کار آمدن دکتر روحانی این شرایط وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: پس از این قضیه روابط عمومی دانشگاه مذکور اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن ذکر شده بود که لغو برگزاری این مراسم به دلیل حفظ تمرکز دانشجویان و ایجاد آرامش در ایام امتحانات است.

هاشمی با تاکید بر اینکه همه دانشجویان ما ولایت فقیه را قبول دارند تصریح کرد: برخی می‌خواهند بگویند که ولایت فقیه فقط برای خودشان است و می‌خواهند القا کنند که برخی دانشجویان ولایت فقیه را قبول ندارند اما اینطور نیست و ولایت فقیه، ولایت فقیه همه مردم است.

نظر شما