شناسهٔ خبر: 10443 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

طیب‎زاده: دانشگاه‌ها با تغییر 18 رئیس به مکانی برای حمایت از حامیان فتنه تبدیل شده‌اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تعویض 18 رئیس دانشگاه توسط فرجی‌دانا، متاسفانه دانشگاه‌ها از یک فضای آرام به مراکزی برای حمایت از حامیان عناصر فتنه تبدیل شده‌اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر علوم همچنان مجری سیاست‌های افراطی و تند در انتصاب عناصر حامی فتنه در وزارت علوم است.

طبیب‌زاده ادامه داد: فرجی‌دانا تا به حال نزدیک به ۱۸ رئیس دانشگاه را تعویض کرده و متاسفانه دانشگاه‌ها از یک فضای آرام به مراکزی که از حامیان عناصر فتنه دفاع و حمایت می‌شود، تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها جدای حمایت از عناصر حامی فتنه، امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که جلوی سخنرانی دکتر جلیلی که عضو و نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی است را می گیرند.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: محیط دانشگاه باید مکانی برای مناظره، گفتمان و ابراز نظرات مختلف باشد ولی در شرایط فعلی در این محیط خفقانی عجیب حاکم است و این مکان به یک محیط بسته تبدیل شده که اجازه بروز دیدگاه‌های مختلف در آنجا داده نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که کارت زرد توسط مجلس به فرجی دانا داده شد آنچنان تغییری در عملکرد فرجی‌دانا دیده نشده و امیدواریم وی به تصمیمات مجلس احترام بگذارد تا مجلس مجبور نشود از اخطارهای دیگر استفاده کند.

نظر شما