شناسهٔ خبر: 10598 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مجموعه کتاب‌های «نغمه‌های سرخ» در دانشگاه امام صادق (ع) رونمایی می‌شود

همزمان با ولادت پیامبر اعظم (ص) و سی‌ودومین سال تأسیس دانشگاه امام صادق (ع)، مراسم رونمایی از مجموعه کتب هفت جلدی «نغمه‌های سرخ» با حضور آیت‌الله مهدوی کنی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ مراسم رونمایی از مجموعه کتب هفت جلدی «نغمه‌های سرخ» کاری از معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) همزمان با برگزاری جشن ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)و سی و دومین سال تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) شنبه، ۲۸ دی ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله مهدوی کنی، خانواده‌های محترم شهدا، اساتید، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و عموم مردم و محبان اهل‌البیت علیهم السلام برگزار خواهد شد.

کتاب شهدای دانشگاه امام صادق (ع) توسط دفتر پایداری و مقاومت اداره فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه و توسط انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) در هفت جلد و با عنوان نغمه‌های سرخ منتشر شده است.

این کتاب به کوشش مسعود رحمتی و مهدی عبدالهی ضیاء‌الدینی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) و از دو بخش کلی داستان کوتاه و تحلیل محتوای وصیت نامه شهدا تشکیل شده که هر دو بخش را دو تن از دانشجویان فرهیخته دانشگاه به نام‌های سید سعید آریا‌نژاد و محمد جانی پور به قلم تحریر درآورده‌اند.

این کتاب تکمیل یافته کتاب نغمه‌های سرخ (یادنامه‌های شهدای دانشگاه امام صادق (ع) ضمیمه مجله پیام صادق بهار ۱۳۸۱ مجموعه‌ای از وصیت‌نامه‌ها و خاطرات و دست‌نوشته‌های شهدا) است.

لازم به یادآوری است که دانشگاه امام صادق (ع) در دوران دفاع مقدس ۳۸ شهید دانشجو تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نظر شما