شناسهٔ خبر: 10671 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست هم‌اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی با هدف معرفی و راه‌اندازی شبکه ملی فعالان سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حمیدرضا غلام‌زاده مدیر پایگاه اینترنتی سبک زندگی اسلامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز سومین سال فعالیت سایت بر آن شدیم تا با دعوت از نخبگان فکری، کارشناسان و نویسندگان و نظریه‌پردازان این حوزه، اولین نشست هم اندیشی سبک زندگی اسلامی را با حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و سام مهدی ترابی برگزار کنیم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مقوله سبک زندگی به عنوان پایه اصلی تمدن‌سازی نوین اسلامی، افزود: متأسفانه این موضوع در هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای مغفول مانده و اکنون ما قصد داریم با معرفی و راه‌اندازی شبکه ملی فعالان سبک زندگی اسلامی و دعوت از تخبگان فکری این حوزه در تحقق این رهنمود رهبری انقلاب سهیم باشیم.

غلام‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: برگزاری چنین نشست‌هایی اگر با حضور جدی و کارشناسانه صاحبنظران و محققان حوزه سبک زندگی همراه باشد، یقیناً خواهد توانست راه رسیدن به چشم‌انداز حقیقی که همان معرفی الگوی زندگی اسلامی به جهان است را روشن و کوتاه‌تر کند.

مدیر عامل انجمن بیان ایران و مدیر پایگاه اینترنتی سبک زندگی اسلامی، از همه نویسندگان، کارشناسان، تولیدکنندگان محصولات فکری ـ ابزاری و مجموعه‌های فعال مرتبط با سبک زندگی جهت شرکت در این نشست دعوت کرد.

نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی با همکاری بسیج شهرداری تهران پنج‌شنبه سوم بهمن ماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل سالن آمفی‌تئاتر شفق واقع در یوسف آباد، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

نظر شما