شناسهٔ خبر: 10688 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزیدگان چهارمین جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری معرفی شدند

چهارمین جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری برگزیدگان خود را در قالب 13 اثر معرفی کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ چهارمین جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری، صبح امروز دوشنبه سی‌ام دی ماه برگزیدگان خود را در باغ موزه دفاع مقدس تهارن معرفی کرد.

هیئت داوران این جشنواره از میان یک‌هزار و ۳۰۰ اثر رسیده به این دوره از جشنواره، ۱۳ اثر را به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی کردند.

بر اساس آراء هیئت داوران، جایزه اول به خاطر داشتن درونمایه حسی و تربیتی، رعایت عنصر ایجاز، غافلگیری و تصمیم‌سازی مناسب به داستان کمین نوشته یاسر سماوات اهدا شد. همچنین جایزه دوم به هوشنگ بهداروند به دلیل نگارش دو داستان پیشروی و حکم تخلیه اهدا شد. جایزه نفر سوم نیز به داستان همسر نوشته مریم ساحلی رسید.

نفرات شایسته تقدیر این دوره از جشنواره نیز بر اساس آراء هیئت داوران به شرح زیر اعلام شدند:

مهدی قزلی با داستان «خاطره»، امیر عضد با داستان «خاک»، حسن رحیمی‌مقدم با داستان «ورود ممنوع»، نگار دهقانی با داستان «بازی»، ابوالحسن اکبری با داستان «میدان»، احسان عظیمی با داستان «رقص»، محمدعلی متقیان با داستان «گمشده»، محسن کلهر با داستان «قایم باشک»، زهرا ریحانی با داستان «حرف» و سیدسجاد موسوی با داستان «ویدا».

بر اساس آراء دریافتی از مخاطبان جشنواره داستان کوتاه کوتاه، سال تحویل نوشته الهام درویشی نیز به عنوان برگزیده مردمی این دوره از جشنواره معرفی شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

نظر شما