شناسهٔ خبر: 10734 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزیدگان هفتگی جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‎ها

جلسه داوری مقدماتی هفته پنجم از دوازدهمین دوره جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‎ها برگزار شد و اسامی برگزیدگان منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ برترین های هفته از بین آثار منتشر شده در ۶۵ روزنامه سراسری و۳۰ خبرگزاری فعال کشور از بیست و سوم تا بیست و نهم دیماه به شرح ذیل است:

در بخش خبرگزاری ها مطلب جعل اسناد در فروش ساختمان کمیته ملی المپیک از سرویس ورزشی تسنیم و در بخش گزارش خبرگزاری ها مطلبی از سمیه انصاری در مهر با عنوان اسیرانی که فریادشان به گوش نمی رسد انتخاب شد.

بر اساس این گزارش گفت و گو با بهرام شیردل با عنوان معماری باید پاسخگوی اجتماع باشد، از پرویز براتی در روزنامه شرق و گزارش روزنامه اعتماد با تیتر ایران خشک، خشک تر می شود از حمید میرزاده در روزنامه اعتماد انتخاب شد.

همچنین کاریکاتور رواج تحصیل به صورت مجازی و آنلاین از امیر حسین ضرغام در روزنامه فرهیختگان، سرمقاله روزنامه شرق با عنوان روزنامه نگار حکیم و رفیق روزگار از حسن نمکدوست تهرانی، تیتر روزنامه جوان با عنوان شهرآورد بی دستاورد، مقاله روزنامه ایران از حسن فرازمند با عنوان از باج و خراج تا نظام مالیه عمومی و نقدهای قبیله گرایی علیه نقد رسانه ای و بررسی واکنش سرمربی پرسپولیس علیه برنامه نود از حسن محدثی در روزنامه شرق از دیگر برگزیده های این هفته بود.

در بخش طنز عنوان هیچ کس پیدا نشد قفل دلم را واکند از ناصر فیض در روزنامه تهران امروز و در بخش عکس خبری فرهنگ از خبرگزاری فارس انتخاب شدند.

نظر شما