شناسهٔ خبر: 10747 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استقبال از پیش‎فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

سامانه پیش‎فروش بلیت فیلم‎های حاضر در سی و دومین جشنواره بین‎المللی فیلم فجر با استقبال و مراجعه علاقه‎مندان و مخاطبان سینما از لحظات آغاز این فروش مواجه شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ پیش فروش بلیت فیلم های جشنواره از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه آغاز شد که به دلیل حجم بالای مراجعه به سامانه اینترنتی پیش فروش بلیت فیلم ها، این فروش با چند ساعت جابجایی از ساعت ۱۴ ادامه پیدا کرد.

با استقبال مخاطبان و علاقه مندان سینما ،در همان ساعات ابتدایی پیش فروش ، میزان بلیت در نظر گرفته شده برای اولین روز به ویژه در بخش مسابقه سینمای ایران شامل بخش سودای سیمرغ و بخش نگاه نو به پایان رسید.

علاقه مندانی که در روز نخست پیش فروش بلیت فیلم های جشنواره سی و دوم فیلم فجر موفق به پیش خرید بلیت نشده اند در روزهای اول و دوم بهمن ماه می توانند با مراجعه به سایت سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نشانی اینترنتی fajrfilmfestival.ir نسبت به پیش خرید بلیت های خود اقدام کنند.

مخاطبانی که موفق به خرید بلیت آثار جشنواره فیلم فجر شده اند باید پرینت کد رهگیری یا خرید را در زمان تحویل بلیت ها همراه داشته باشند.

دانشجویانی که موفق پیش خرید اینترنتی بلیت فیلم های جشنواره شده اند نیز در زمان تحویل بلیت ها باید کارت دانشجویی خود را به همراه داشته باشند.

سهمیه بلیت های روز دوم به ظرفیت پیش فروش اینترنتی اضافه شد

مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: برنامه پیش فروش اینترنتی بلیت ها طی سه روز انجام خواهد شد و سهمیه روز دوم به سامانه فروش اینترنتی اضافه شده است.

برای روز سوم نیز سهمیه ای پیش بینی شده است که در صورت نیاز، آن دسته از علاقه مندان که موفق به خرید در روز اول و دوم نشدند، بتوانند از سهمیه روز سوم استفاده کنند.

بخشی از ظرفیت هر سالن سینما برای فروش روزانه به گیشه اختصاص داده خواهد شد. کسانی که علاقه مند به خرید روزانه هستند می توانند از ظرفیت گیشه سینماها در ایام برگزاری جشنواره استفاده کنند.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما