شناسهٔ خبر: 10771 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روزهای پایانی «معراجی ها»

فیلم برداری فیلم سینمایی «معراجی ها» بزودی به پایان می رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از شبستان؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی روزهای پایانی خود را می گذراند .

همزمان با روزهای پایانی تولید بازی سیدجواد هاشمی نیز به پایان رسیده است. در حال حاضر گروه در شهرک سینمایی دفاع مقدس حضور دارند و مراحل فنی نیز در حال انجام است تا این فیلم هرچه زودتر آماده نمایش شود.

صداگذاری توسط محمود موسوی نژادو ساخت موسیقی نیز توسط امیر توسلی در حال انجام است. «معراجی ها» قرار است در جشنواره فیلم فجر سال جاری به نمایش درآید و پس از آن از ۲۳ بهمن در سینماهای تهران به نمایش عمومی درآید.

درخلاصه داستان "معراجی ها"آمده: قراراست تعدادی ازشهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاهها دفن شوند.اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می کنند،که آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...

لیست عوامل سریال"معراجی ها"
کارگردان:مسعود ده نمکی،تهیه کننده:سید محمود رضوی ،مدیر تولید:مرتضی متولی،جانشین تهیه:امیر اردستانی،جانشین تولید:مرحوم رضا فرجی،سرپرست نویسندگان:مسعود ده نمکی،مدیر تصویربرداری:فرشاد گل سفیدی،صدا بردار:مرتضی اصلان زاده،طراح گریم:مسعود ولدبیگی ،طراح صحنه ولباس:حمید شهیری،موسیقی:امیر توسلی

نظر شما