شناسهٔ خبر: 10796 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت ارسال آثار در جشنواره میان برنامه‌های شبکه تهران

مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره میان برنامه های شبکه تهران تا پایان سال 92 تمدید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ نظر به استقبال خوب علاقه مندان و شرکت کنندگان از جشنواره میان برنامه های شبکه تهران مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان سال ۹۲ تمدید شد و ارزیابی آثار و اعلام  اسامی برندگان نوروز ۹۳ اعلام می شود.  
بنابر این گزارش،جشنواره میان برنامه‌های شبكه تهران با موضوع آرم استیشن، آرم تایم، اعلام برنامه و وله‌های معرفی شهر تهران با محوریت شبكه تهران از آبان ماه برگزار شده است.  
در این جشنواره، مخاطبان شبكه می‌توانند میان برنامه‌های تولید شده خود را با موضوعات مشخص شده در قالب معین برای شبكه تهران ارسال كنند که پس از پایان فرصت تعیین شده، به برترین آثار ارسال شده با انتخاب داوران، جوایزی تعلق خواهد گرفت، همچنین آثار منتخب پس از ارزیابی كارشناسان شبكه ،برای پخش از صاحب اثر خریداری خواهند شد.   
همچنین تكنیك ساخت آثار می‌تواند به‌صورت به‌كارگیری تصاویر رئال، انیمیشن دوبعدی و سه بعدی و ویدئو گرافیك باشد و اندازه تصاویر با استاندارد پال()۵۷۶x ۷۲۰) و با فُرمت Microsoft DV Avi ذخیره شود، برای ارزیابی اولیه باید نسخه از اثر همراه با مشخصات سازنده شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس پستی با حجم حداكثر ۲۰ مگابایت به نشانی پست الكترونیكی arm_station@irib.irارسال شود.  
گفتنی است؛ آثار ارسالی باید تدوین و صداگذاری شده و آماده پخش باشند.  
علاقه مندان بر ای کسب اطلاعات بیشتر از اولین جشنواره میان برنامه های شبکه تهران می توانند به سایت شبکه تهران به نشانی www.tv۵.ir مراجعه کنند . ​

نظر شما