شناسهٔ خبر: 10847 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تارانتینو ساخت فیلم جدیدش را به تعویق انداخت

کویینتین تارنتینو کارگردان سرشناس سینمای جهان ساخت فیلم جدیدش را به تعویق انداخت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در حالی که هفته های گذشته خبری مبنی بر ساخت یک فیلم وسترن دیگر از کویینتین تارنتینو به گوش می رسید این کارگردان سرشناس سینمای جهان روز گذشته ساخت فیلم جدیدش را به تعویق انداخت. این در حالی است که گفته می شد «کیو تی» فیلمنامه اولیه «هشت نفرت انگیز» را هم نوشته و حتی با کریستوف والتز و بروس درن برای بازی در این فیلم هم صحبت کرده است. در حالی که این کارگردان و فیلمنامه نویس برنده اسکار فیلمنامه اش را به شش نفر داده بود با «اشتباه احمقانه» فردی در هالیوود، این فیلمنامه پخش شد تا کارگردان لعنتی ها بی آبرو فعلا فیلمنامه اش را در قفسه کتاب هایش قرار دهد.

این کارگردان سرشناس در مورد اتفاق اخیر گفت:« خیلی خیلی نا امید شدم. من فیلمنامه را تمام کرده بودم، پاکنویس اولیه هم انجام شده بود و قصد نداشتم تا زمستان آینده آن را مقابل دوربین ببرم. به شش نفر دادمش اما امروز فیلمنامه درز کرده است.

اما چه کسی این فیلمنامه را پخش کرده است؟ پاسخ تارنتینو در مورد این موضوع هم جالب است:« من فیلمنامه را به یکی از تهیه کنندگان جانگوی رها از بند، رگی هادلین دادم و او به یک نماینده اجازه داد تا به خانه اش بیاید و آن را بخواند. این خیانت هست اما چون آن نماینده فیلمنامه را نداشت اتفاقی نمی افتاد. » کارگردان برنده نخل طلا ادامه می دهد:« من به سه بازیگر هم این فیلمنامه را دادم: مایکل مدسن، بروس درن و تیم راث. کسی که می دانم این کار را انجام نداده( و خیالم از بابتش راحت است) تیم راث است. یکی از دو بازیگر دیگر به مدیر برنامه هایش اجازه داده که فیلمنامه را بخواند و آن مدیر برنامه ها فیلمنامه را در سراسر هالیوود پخش کرده است.» اما کسانی که کیو تی را به خوبی می شناسند می دانند که نمی شود او از دست کسی عصبانی باشد و به او فحاشی نکند. پس احوال پرسی آقای کارگردان از مدیربرنامه هایی که فیلمنامه اش را منتشر کرده، او در مورد آینده آن هم صحبت کرده و گفته که قصد دارد به صورت رسمی منتشرش کند. او می گوید فعلا برنامه اش همین است و دیگر این اشتباه( اعتماد کردن به این افراد) را تکرار نمی کند. او می گوید ۱۰ فیلمنامه دیگر از جایی که «هشت نفرت انگیز» را به وی الهام کرد می تواند بگیرد! 

رسانه های آمریکایی حدس می زنند که تارنتینو به بروس درن و کمپانی کرییتیو آرتیستس ایجنسی مشکوک است اما این کمپانی آمریکایی با تکذیب این موضوع گفته که انتشار فیلمنامه کار آنها نیست.

نظر شما