شناسهٔ خبر: 10882 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«صوفی» امروز رونمایی می‌شود

کتاب زندگینامه شهید حسن صوفی با نام «صوفی» فردا در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر رونمایی خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ آیین رونمایی از کتاب «صوفی» نوشته امیرحسین انبارداران که به زندگینامه شهید حسن صوفی می‌پردازد،امروز، سوم بهمن‌ماه ۹۲ در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار می‌شود.
حسن صوفی که از سوی سازمان بسیج مستضعفان به عنوان شهید شاخص سال جاری(۱۳۹۲) معرفی شده است، در دوران نوجوانی با حُسن مدیریتی که از خود نشان داد توانست مسوولیت‌هایی مانند فرماندهی بسیج همدان و جانشینی لشگر حضرت حجت(عج) را بر عهده بگیرد. این فرمانده خلاق در ۲۳ سالگی به شهادت رسید.
در آیین رونمایی از «صوفی» سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیرحسین انبارداران، نگارنده اثر، خانواده شهید حسن صوفی و برخی دیگر از مقامات کشوری و لشگری حضور خواهند داشت. 
کتاب شهید صوفی ۱۴ فصلِ تولد، «کودکی، نوجوانی و خانواده»، انقلاب، «دبیرستان و گروهکی‌ها»، ارادت به امام (ره)، ورود به سپاه، ارزیابی پادگان شهدا، پرسنلی تیپ شهدا، پرسنلی سپاه همدان، بسیج استان همدان، قائم مقام لشکر حضرت حجت(عج)، مبتکر رژه پنج لشکر، شهادت و «تصاویر و اسناد» را شامل می‌شود.
برنامه رونمایی از «صوفی» از ساعت ۹ فردا در طبقه اول پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار می‌شود. پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد واقع است.
«صوفی» را انتشارات فاتحان با همکاری «کنگره سرداران و شهدای استان همدان»، در ۲۵۶ صفحه و قطع رقعی منتشر کرد.

نظر شما