شناسهٔ خبر: 10918 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهاب حسینی و اولین تجربه کارگردانی‌اش

شهاب حسینی که در چند مصاحبه از علاقه‌اش به کارگردانی و تصمیمش برای ورود به این عرصه یاد کرده بود سرانجام نخستین فیلمش را با فیلمنامه‌ای از محمدهادی کریمی ساخت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهاب حسینی که در چند مصاحبه از علاقه‌اش به کارگردانی و تصمیمش برای ورود به این عرصه یاد کرده بود سرانجام نخستین فیلمش را با فیلمنامه‌ای از محمدهادی کریمی ساخت.

کریمی سال ۸۳ این فیلمنامه را با نام غیرمنتظره نوشت و پس از ارائه آن برای دریافت پروانه ساخت از شهاب حسینی هم برای بازی در این فیلم دعوت کرد. ساخت آن فیلمنامه با مشکل روبه رو شد و کریمی فیلم دیگری با نام غیرمنتظره ساخت. 

حسینی پس از قطعی شدن تصمیمش برای ساخت فیلم به سراغ همان فیلمنامه رفت که برای یک فیلم‌اولی بسیار دشوار به نظر می‌رسد و بیش از سی لوکیشن و فضای متفاوت دارد. 

حضور حسینی در نقش اصلی همکار را دشوارتر میکرد ولی تجربه همکاری با فیلم‌سازان بزرگ سینمای ایران، باعث شد حسینی در ساخت این فیلم‌نامه دشوار و هم‌زمان بازی در آن، تردیدی به خود راه ندهد.

نام فیلم به ساکن طبقه وسط تغییر یافت و روز چهاردهم شهریور در تهران کلید خورد که تا ۲۹ مهر فیلم‌ّرداری ادامه داشت. تهران، قزوین، ورامین و جنگلی در شاهرود، تعدادی ازمحل‌هایی بودندکهبخش‌هایمختلف فیلم درآنها جلوی دوربین رفت. سکانس‌هایی هم در پلاتو گرفته شد و قرار است روی آنها جلوه‌های ویژه انجام شود.

نظر شما